×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 انتخاب هیئت امناء جدید امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل

هیئت امناء جدید امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل انتخاب و معرفی شدند‌.

کرات آملی،با حضور حجت الاسلام بهرامی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل و آقایان صابری و محمدزاده معاونت های این اداره و همچنین مدیریت و کارکنان امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل، هیئت امناء جدید این امامزاده معرفی شدند‌.

 رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  مبنی براینکه امامزادگان باید قطب فرهنگی جامعه برای بصیرت افزایی جوانان باشد خاطرنشان کرد: هیات امناء امامزاده ابراهیم علیه‌السّلام در کنار فعالیت‌های عمرانی، به اجرای برنامه‌های اصیل اسلامی بپردازند.

 حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه رسیدن به آرمان‌های اسلامی در گروه کار جهادی و انقلابی است افزود: با کار فرهنگی درست و اجرای برنامه‌های مذهبی و دینی خلاقانه می‌توان ظرفیت دینی و مذهبی امامزاده ابراهیم علیه‌السلام این شهر را ارتقاء داد.

 وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات هیئت امناء قبلی امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل، اعضای جدید هیئت امناء این امامزاده را معرفی کرد.

در کنار آقایان علی فلاح و حامد صابری، آقایان رضا مهدوی، سید حسن درویش نیاکی و یاسر رجبی با سابقه درخشان در فعالیت‌های فرهنگی، به عنوان اعضای جدید هیئت امنای امامزاده ابراهیم علیه‌السلام آمل انتخاب و معرفی شدند و اعضای هیئت امناء این امامزاده تکمیل گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.