×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف خودرو‌های حامل لوازم خانگی قاچاق در آمل

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف لوازم خانگی قاچاق از ۲ خودروی شوتی نیسان در آمل خبر داد.

کرات آملی؛سرهنگ محمدپور گفت: در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از ورود ۲ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل بار لوازم خانگی قاچاق که از یکی از استان‌های غرب کشور وارد این استان و شهرستان آمل شده بود، مطلع و بررسی و تعقیب و مراقبت سوژه را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی قضایی و روئیت دو دستگاه خودروی شوتی نیسان در ایست و بازرسی پلیس راه آمل، خودرو‌ها متوقف و تعداد ۳۱۶۶ قلم انواع لوازم خانگی (لوازم آشپزخانه) قاچاق در برند‌های مختلف از خودرو‌های توقیفی کشف و خودرو‌ها به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: کارشناسان اداره صمت ارزش کشفیات مذکور را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه دو متهم (رانندگان خودرو) به مراجع قضایی و اموال مکشوفه به انبار اموال تملیکی استان ارسال شد.

سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.