×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست در آمل

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از اعلام فراخوان جشنواره استانی عکس محرم و محیط زیست برای علاقمندان به هنر عکاسی در دهه نخست ماه محرم خبرداد.

کرات آملی/مهدی قاسمی در گفت‌وگویی افزود: علاقمند برای شرکت در این جشنواره استانی می‌تواند با دوربین حرفه‌ای و یا تلفن همراه با محوریت مدیریت پسماندها، تلاش های پاکبانان، حفظ محیط زیست وغیره در برنامه های عزاداری ماه محرم عکاسی کنند.

وی افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ با ذکر مشخصات کامل فردی به آدرسpakbananamoli@gmail.com  ارسال نمایند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل اضافه کرد: به برترین های این جشنواره جوایزویژه و به همه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهداء و قدردانی خواهد شد.

قاسمی، با اشاره به آماده باش پاکبان های سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل در دهه نخست ماه محرم به خصوص شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در مناطق مختلف شهری گفت: تمام تلاش این سازمان انجام نظافت شهری به بهترین نحو ممکن است و انتظار است هیات‌های عزاداری، موکب‌ها با پاکبان های شهرداری همکاری داشته باشند.

وی، همچنین با اعلام خبر تشکیل پویش این محرم منم پاکبانم افزود: آموزش ویژه و توزیع کیسه‌های پلاستیکی برای مدیریت بهتر جمع آوری زباله‌ها در میان هیئت‌های عزاداری، موکب‌ها و طوایف درحال توزیع است.

وی یادآورشد: طرح همیار پاکبان با هدف کمک رسانی به نظافت شهری در شهر آمل اجرا خواهد شد و از علاقمندانی که آمادگی همکاری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با پاکبانان‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل را دارند، برای نام نویسی به واحد روابط عمومی و آموزش این سازمان جهت مراجعه نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.