×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرماندار ویژه شهرستان آمل؛ باید با  اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح مردم از خدمات خدمتگذاران خود مطلع شوند

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مسؤولان جامعه اسلامی وظیفه دارند شبانه‌روز خدمتگذار مردم باشند گفت: باید اقدامات اساسی و سازنده مسؤولان اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح شده و مردم از خدمات خدمتگذاران خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛سید عباس‌حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل اظهار کرد: با گذشت عمر ارزشمند تشکیل انقلاب اسلامی تأثیرات گسترده آن در زمینه مبارزه با استکبار جهانی، مدرنیته جدید و راهبرد مقابله با کشورهای بیگانه به روشنی نمودار شد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین مقطع و درخشان‌ترین برگ تاریخ کشورمان است، افزود: باید هر سال برنامه‌های ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر، باقدرت برگزار شود.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن آمل آنچنان کلیدی و تعیین‌کننده بود که امام امت در وصیت‎نامه سیاسی الهی خود نام آمل را با قدردانی و تشکر از مردم ماندگار کرد، تصریح کرد: این افتخار سندی بزرگ در وفاداری مردم ایران و آمل پای انقلاب و اسلام است.

حسینی با بیان اینکه آمل با نثار ۴۱ شهید محاسبات دشمنان را بر هم زد، عنوان کرد: یکی از کارهای خوب در آمل در گرامیداشت این حماسه انجام نذر خون است تا به دنیا بفهمانند این مردم همچنان پای نظام وانقلاب ایستادند.
فرماندار ویژه آمل از مراسم گرامیداشت حماسه ۶ بهمن با حضور وزیر کشور خبر داد و اظهار کرد: ۷۰عنوان برنامه تدارک دیده شده است و برنامه های سطح ملی نیز خواهیم داشت.
وی رسانه را حلقه اتصال حاکمیت و مردم خواند و افزود: رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف شهرستان ورود و قلم می زدند اگرچه امروزه در شرایط بسیار سختی با وجود جنگ شناختی و هیبریدی قرار داریم.
حسینی ادامه داد: با توجه به تدوین برنامه این شهرستان پاسخگویی مطالبات مردم در اولویت است و رسانه بر ارائه مطالبات مردم به حاکمیت و عملکرد حاکمیت بر مردم نقش پر رنگی دارد.
وی تحرک و پویایی در سطح شهرستان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی بر ظرفیت اجتماعی و توجه ویژه با برپایی نشست نخبگان و اندیشمندان شهرستانی انجام می شود تا جامعه ای پویا داشته باشیم.

حسینی با تاکید به توجه بیشتر به حوزه بانوان عنوان کرد: کافه مخصوص بانوان راه اندازی شد که این کافه کتاب برای اولین بار در استان بود.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیرین و سپاه و متولیان امر،کار ساخت ۴۵ خانه محروم دستور کار قرار گرفت و در گذشته در حوزه فرهنگی شهرستان با بی‌برنامگی مواجه بودیم و امروزه با تغییرات و تحولات زیرساختی مثبت روبرو هستیم، بیان کرد: ساختمان نگهداری کودکان کار در آمل ماه‌ها بدون استفاده مانده بود و گرم‌خانه این شهرستان هم از لحاظ زیرساختی و امکانات بیش از ۱۰ ماه تجهیز شد.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: برای نخستین بار در قالب تفاهم‌نامه چندجانبه در این دو بخش وظیفه ‎مندی ایجاد شد ولی به دلایلی به بهره‎ برداری نرسید البته مسؤولان امر قول مساعد دادند در روزهای آینده پس از انعقاد قرارداد با برنده مناقصه گرم‎خانه را بهره‌برداری کنند.

حسینی ادامه داد: میدان هزار سنگر تا ۲۲ بهمن بازگشایی خواهد شد، ۱۱ هزار متر آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد در سطح شهرستان صورت گرفته است،۴ روستا در لاریجان گازرسانی انجام شد و فاز دوم در حال انجام است و برای سال بعد پروژه مسکن ملی ۵۸ واحد با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتیم و ۱۴ قطعه بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به مردم واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد صادارت مازندران در آمل است، عنوان کرد: حضور سرمایه‌گذاری ۱۱۵ هزار همت را طی سفر روس‌ها به آمل داشتیم، ایجاد فضای عمومی کسب وکار به شکل گفتمان، اشتغال در ثبت سامانه رصد در قالب ارائه تسهیلات و ایجاد ۶ هزار اشتغال و ۲۶۲ مجوز یک سال اخیر از جمله کارهای انجام شده در این شهرستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.