×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 فرماندار ویژه شهرستان آمل؛جامعه جوان شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد و باید در مسیر درست و امن هدایت شوند

فرماندار ویژه شهرستان در مراسم اففتاح نخستین کافه تخصصی بانوان در شهر آمل گفت: جامعه جوان شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد و این جوانان برای آینده شهرستان باید در مسیر درست و امن هدایت شوند.

کرات آملی/سید عباس حسینی در حاشیه افتتاح نخستین کافه تخصصی شهر با تاکید بر اینکه در یک سال گذشته، پیگیر راه اندازی کافه های تخصصی در شهرستان آمل بوده ایم، بیان کرد: کافه های تخصصی با هدف ایجاد گفتمان موثر و ایجاد فضای تعاملی با هدف و موثر از نیازهای اساسی شهرستان آمل است که می باید موردتوجه افراد دغدغه مند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی چنین مجموعه های در سطح شهرستان احساس می شود ادامه داد : با گزارشی که داده شد همه بانوان می توانند از امکانات این کافه کتاب استفاده کنند .

فرماندار آمل با قدردانی از راه اندازی نخستین کافه کتاب ویژه بانوان شهرستان، افزایش مراکز تعاملی و ایمن و با هدف ارتقای دانش و بلوغ جوانان شهرستان را از اهداف توسعه ای شهرستان برشمرد.

خانم مرضیه حامدی استاد حوزه ودانشگاه  با اشاره اینکه بیشترین دغدغه بنده برای بانوان است گفت : متاسفانه اکثریت خانواده ها دغدغه مند بودند که نمی توانستند فرزندان خود رابه یک محیط امن بفرستند درجامعه تا راحت تر از یک مکان خوب استفاده کنند .

وی خاطر نشان کرد :  این طرح ازیکسال قبل استارت آن بنام کافه کتاب زده شد که دراین مکان هم کافه باشد وهم کتاب تا بتوانیم کارهای مشاوره ای را انجام بدهیم  و مردم از دین گریزی رها شوندو درزمان بسیار نزدیک شاهد یک تحولات فرهنگی در اجتماع باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.