×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح‌های آبرسانی در ۳ روستای آمل

مدیر امور آب و فاضلاب آمل از اجرای طرح‌های آبرسانی در ۳ روستای این شهرستان خبر داد.

کرات آملی/شعبان زروکی مدیر امور آب و فاضلاب آمل از اجرای طرح‌های آبرسانی در ۳ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در روستا‌های گنگرج کلا، سنگچال و ایرا با مشارکت بسیج سازندگی درحال اجراست.

او هدف از اجرای این طرح‌ها را تامین آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار برای مشترکین دانست و افزود: در روستای گنگرج کلا طرح آبرسانی شامل احداث ۴ باب مخزن ذخیره درمجموع به ظرفیت ۶۴۰ مترمکعب و ۶کیلومتر خط انتقال و ۹کیلومتر شبکه توزیع درحال اجراست.

زروکی با بیان اینکه درحال حاضر عملیات ساخت مخزن ذخیره در مرحله اجرای سقف بتنی است، گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ۱۸۰۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار و سالم برخوردار می‌شوند.

او با بیان اینکه در روستای سنگچال نیز بهسازی چشمه و خط انتقال به طول ۷۰۰ متر پیش بینی شده، افزود: اجرای لوله گذاری ۷۰۰ متر خط انتقال با قطر ۱۵۰میلی متر، نصب شیرآلات و احداث حوضچه تاکنون انجام شده است.

زروکی گفت: ۲۲۰۰ خانوار از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند.

مدیرامور آبفا آمل با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در روستای ایرا، افزود: در این طرح نیز مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و شبکه توزیع به طول۵۰۰ متر طراحی شده و در حال حاضر احداث مخزن در مرحله تکمیل دیواره قرار دارد که با توجه به بارش برف و سرمای شدید، ادامه عملیات به فصل بهار موکول شد

او گفت:همچنین ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب جهت آبرسانی به مرقد مطهر علامه حسن زاده آملی (ره) اجرا شده که با تکمیل این طرح ۳۶۰ خانوار در این روستا از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.