×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور پرشور مردم آمل در محکومیت دشمنان انقلاب

مردم شهرستان آمل در یک راهپیمایی مردمی در خیابان های اصلی این شهر با عنوان «فریاد هزار سنگر» از آرمان های جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

کرات آملی/خروش کم نظیر اقشار مختلف امت حزب الله و شهیدپرور دیار علویان شهر هزار سنگر آمل در محکومیت اغتشاشات و لبیک عاشقانه به ولایت فقیه ،شامگاه شنبه سوم دی ماه، پاسخ مردم این شهرستان به حوادث اخیر بود که به صورت خودش و مردمی از سوی هیات‌های مذهبی و اقشار مختلف جوانان این خطه برنامه ریزی و اجرایی شد.

خواندن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران توسط راهپیمایان در راهپیمایی خانوادگی اعتراض به جنایات دشمنان و اغتشاشگران و بی حجاب ها از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور با حضور گسترده مردم آمل همراه بود.

راهپیمایان شعارهای ، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم”ما پیرو علی و پیغمبریم حامی انقلاب و این رهبریم، سر دادند.

حضور پرشور مردم همیشه در صحنه و شهید پرور با همراهی حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان امام جمعه ، سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل و سایر مسوولان شهرستان بود.

در این مراسم حجت الاسلام رحیم عنایت نژاد فرزند شهید در سخنانی مردمی بودن و هماهنگی های اقشار مختلف را از ویژگی های این مراسم عنوان کرد و گفت: فقط خواستیم همدلی مردم آمل و همراهی هزارسنگر را با نظام اسلامی بدون مشارکت دستگاه ها نشان دهیم و بگوییم در برابر اغتشاشات و توهین به نظام اسلامی سکوت نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آمل همان شهر سال ۶۰ است که در برابر منافقان ایستادگی کرد و مردم این شهر از جان گذشتند، گفت: از مسوولان می خواهیم در برابر این همراهی مردم، وحدت و همدلی را مدنظر قرار دهند و در کنار هم برای خدمت به مردم تلاش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.