×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مافیا زباله عامل اصلی لا ینحل ماندن مشکل عمارت آمل

شهردار آمل:این چند سال اخیر تلاش زیادی برای حل مشکل زباله شد اما مافیای زباله به علت گردش مالی زیاد مانع این مسیر می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛ علی داودی در نشست خبری با اصحاب رسانه ،زباله را مشکل جدی آمل خواند و خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در آینده خواهد افتاد و از وزارت کشور و استانداری برای دستگاه زباله سوز وحل مشکل زباله پیگیر هستیم،ولی تهیه زمین در وظیفه دولت است و براساس ضوابط و استاندارها چندین اداره دخیل هستند و باید نظر کارشناسانه بدهند.

وی درخصوص برآوردضرر و زیان تجمعات آشوب ۲ماه اخیربه اموال عمومی شهرداری اظهار داشت: این آسیب ها از ۲ منظر ثابت و متغیر بررسی شد که آتش زدن و انهدام سطل های زباله از آسیب های ثابت بود و تخریب بیلبردها و تابلوهای تبلیغاتی که باید پاسخگوی پیمانکار تبلیغاتی باشیم کلا چیزی حدود ۲۰ الی ۲۵ میلیارد تومان به اموال عمومی که شهرداری متولی، جایگزین سازی آن هست هزینه برداشت.

شهردار آمل با ابراز امیدواری از حضور سرمایه گذاران خصوصی در آمل افزود: اولین پروژه سرمایه گذاری اتفاق افتاده، چند پروژه عمده نیز در دست اقدام است و همچنین پروژه رودخانه هراز درگیر مجوزات هستیم و این زمان بر است.
داوودی در خصوص حجم زیاد متکدیان و کودکان کار در آمل عنوان کرد: فضای کودکان کار و متدکیان مافیا است و گدایان هدایت شده هستند، ۲ گرمخانه هم شرایط مالی با مبلغ پیشنهادی ۱ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان و هم شرایط اداری آن آماده به کار هست و در مناقصه هم اعلام شد، درحال حاضر جهت همکاری و شروع کارمنتظر پیمانکار هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرآمل به سمت بلندمرتبه سازی می رود ناوگان آتش نشانی ما نیاز مبرم به نردبان ۶۰ متری دارد که بودجه میلیاردی می خواهد و این نه تنها از عهده شهرداری آمل خارج است بلکه درسطح استان از این تجهیزات برخوردار نیستند، ولی انشاالله تا سال ۱۴۰۲ لااقل ۳ ناوگان آتش نشانی آمل مجهز خواهد شد. و این انتظار از آقای وزیر می رود تا برای خدمات پیشگیرانه آتش نشانی سوبسیت تجهیز نردبان ۶۰ متری را برای ناوگان آتش نشانی تامین کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.