×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لیگ برتر فوتسال کشور/کامبک قند کاترین برابر مدعی قهرمانی

تیم قند کاترین آمل در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم مدعی گیتی پسند اصفهان به برتری رسید.

کرات آملی/قند کاترین در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور مقابل تیم مدعی گیتی پسند اصفهان نیمه اول را با شکست یک بر صفر در سالن پیامبر اعظم شهر آمل پشت سر گذاشت.

گیتی پسند در این نیمه با شوت سرکش علی مروتی به گل بازی دست یافت.در نیمه دوم جواد اصغری‌مقدم هنر مربیگری خود را به رخ کشید و باز هم در نیمه مربیان پیروز شد.

آملی‌ها در نیمه دوم با سختکوشی، دوندگی بالا و درخشش مسعود محمدی دروازه بان خود به برتری دست یافتند.مسعود عباسی و امیر خون جهان با گل‌های خود، موجب برتری قندکاترین آمل شدند.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل پس از پیروزی دلچسب و شیرین تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سالن پیامبراعظم آمل و در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی را به مدیرعامل محترم، کادرفنی، بازیکنان و همه هواداران تبریک عرض می نمایم.

وی افزود: سه هفته بدی را پشت سر گذاشتیم اما واقعا تلاش و تمرین کردیم تا در این بازی که بازیکنان ما فوق العاده بودند توانستیم تیم قابل احترام و بزرگ گیتی پسند را شکست دهیم.
اصغری مقدم ادامه داد: ما در این بازی تلاش کردیم و بردیم و باید یاد بگیریم اگر می خواهیم ببریم واقعا باید تلاش کنیم و اگر نتیجه نمی گرفتیم هم ناراحت نبودم چون بازیکنان ما واقعا تلاش کردند.

سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل در مورد اعتراض سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به داوری بازی گفت: ما هم به داوری انتقاد داریم و به چند صحنه معترض هستیم مثل بازی قبل در قم که گل اول و دوم تیم حریف مورد داشت و فیلم آن را هم منتشر کردیم.
وی در مورد بازی آینده در برابر سن ایچ ساوه افزود: خوشحالی ما تا امشب است و از فردا خود را برای بازی با سن ایچ ساوه آماده می کنیم و تیم ساوه تیم سختکوشی است که باید تلاش کنیم بازی خوبی از خودمان ارائه دهیم.

لازم به ذکر است قند کاترین آمل با کسب این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد ۱۷ امتیاز رساند و فاصله خود را با تیم‌های میانه جدول مسابقات کمتر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.