×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار دبیرخانه جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در نشستی خبری آغاز به کار رسمی جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی) را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در نشستی خبری حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار رسمی جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی)  ویژه فرهنگ و هنر را اعلام کرد.

در این نشست که با حضور حسین جوادی و خبرنگاران رسانه های استان، همچنین؛ صابر قربانی معاون مدیریت و منابع و محسن محمدی معاون هنری و سینمایی آن اداره کل برگزار شد، جوادی با عنوان کردن این نکته که جشنواره استعدادیابی کاتی یک جشنواره بی نظیر فرهنگی و هنری در استان خواهد بود گفت: این جشنواره در رشته های گوناگون فرهنگی و هنری برگزار می شود و مازندرانی های سراسر کشور می تواند در این رقابت شرکت نمایند.

جوادی وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۱۷ مهر الی ۳ آذر آثار خود را از طریق سایت kaaty.ir  بارگزاری نمایند. آثار رسیده در هر شهرستان توسط سه نفر از هنرمندان نخبه و پیشکسوت داوری می شود. پس از مرحله انتخابی اولیه، آثار منتخب در روزهای پنجشنبه و جمعه و با حضور مردم اجرا و داوری خواهد شد و ۲۰ اثر از هر شهرستان (۴۴۰ در سطح استان) انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در ساری ارسال می‌گردد. از میان آثار برگزیده نیز تعداد ۱۰۰ اثر به صورت حضوری در مرکز استان اجرا و با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری داوری خواهند شد و در نهایت افراد برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه و اعلام برگزیده‌ها با حضور مسئولین، مدعوین و پوشش تصویری رسانه ملی و شبکه‌های مجازی از آنان تقدیر خواهد شد.

گفتنی است: هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن‌های ۰۹۳۳۱۱۲۱۳۵۶ , ۰۱۱۳۳۳۷۳۰۳۷ و ایمیل info@kaaty.ir در ارتباط باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.