×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح همیار مادر و کودک در منطقه کم برخوردار اسپیاری شهرستان آمل

برای نخستین بار طرح همیار مادر و کودک در منطقه کم برخوردار اسپیاری آمل اجرا شد.

کرات آملی/به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل ، اسفندیاریان  با بیان اینکه  این طرح در راستای برنامه خانواده سالم و به منظور ارتقای سلامت روان مادران در معرض آسیب و کودکان آنها و پیشگیری و کنترل و کاهش آسیب های روانی-اجتماعی برای نخستین بار در استان اجرا می شود   هدف از اجرای  این طرح را توانمندسازی مادران، بررسی وضعیت دلبستگی مادر و کودک و کاهش آسیب هایی است که کودک  در آینده با آنها مواجه خواهد شد دانست.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل همچنین خاطرنشان کرد:  جامعه هدف این طرح ،مادران باردار ۳ ماهه و بالاتر در معرض آسیب و در مناطق کم برخوردار هستند اظهار داشت : تجربیات سال های اولیه کودکی زیربنای زندگی آینده هر انسانی خواهد بود و این دوران مهم ترین سال های حیات است.

وی ادامه داد:  در طرح مذکور  با آموزش مادران وتوانمند نمودن آنان در پاسخ دهی درست وبه موقع به نیازهای کودکان  جهت کمک به به رشد مناسب کودکان  اقدام می شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل ابراز داشت: اجرای طرح همیار مادر و کودک در دو گروه مادران باردار ۴ ماهه به بالا و مادران کودک تازه متولد شده تا سه سالگی جهت فرزند پروری آموزش های لازم و بهینه برای مادران  با کمک مراکز مثبت زندگی تحت نظارت ،  پایگاه اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و موسسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نهال گلبرگ با کادر مجرب و متخصص اجرا گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.