×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجاهدت و فرهنگ سازی مناسب،رمز  زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نیازمند مجاهدت و فرهنگ سازی مناسب است.

کرات آملی/سردار مرتضی قربانی در مراسم یادواره شهدای روستای فیروزکلا به محوریت سردار شهید حجت الله نعیمی در حسینیه این روستا از توابع بخش دشت سر شهرستان آمل گفت: مهمترین وظیفه در قبال شهداست، زنده نگه داشتن نام و یادشان به طور پیوسته و همواره در جامعه ایران است تا هدف و مسیر گم نشود.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان براینکه متأسفانه هنوز به درستی نتوانستیم به درستی فرهنگ‌ایمان وشهادت را در جامعه ترویج و انتقال بدهیم، تصریح کرد: متأسفانه دشمنان اسلام به خوبی از خلأ و غفلت‌های مسئولان ما در قبال کارهای فرهنگی و جوانان سود می‌برند و اهداف شوم خودشان را پیاده می‌کنند.

سردار قربانی با بیان اینکه در همه این سال‌ها همه دنیا بسیج شدن تا جوانان راازما بگیرند و با نظام و دین دور کنند، تصریح کرد: برای اینکه جوانانی از نسل حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم باید به معنای واقعی مرد میدان پرورش دهیم و مکتب وسیله شده بهترین مکتب برای پرورش نسل سلیمانی خواهد بود.

وی در بخش دیگری ادامه داد: امام راحل انقلاب را با عزت و کرامت خود به منصه ظهور رساند و فرزندان این مرزوبوم و سردار نعیمی ها از جان گذشتند تا انقلاب پایدار بماند.

سردار قربانی، با بیان اینکه مازندرانی‌ها جانانه در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادند؛ یادآور شد: سردار نعیمی از فرمانده خط شکن وشجاع در دوران جنگ تحمیلی بوده که از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت برای انقلاب و اسلام تلاش کرد و باید زندگی فردی و اجتماعی ایشان الگوسازی شود.

مشاور رئیس ستاد نیروهای مسلح کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطر نشان کرد: هنوز بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب، ضد انقلاب، آشوبگر و اشرار می‌گیریم که از طریق شبکه منسجم سازماندهی شدند و باید با هوشیاری بیشتری در قبال آنان وارد میدان شد.

سردار قربانی گفت: ایستادگی شهدا به امر امام و ولی امر موجب باز پس گیری خرمشهر شد و در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما در همه شرایط را جانانه جنگیدند.

وی افزود: گاهی اوقات آب، نان، تجهیزات و امکانات نداشتیم اما حکم امام و پشتیبانی امام را داشتیم و همین ولایتمداری و گوش بفرمان ولی فقیه بودن موجب پیروزی ما بر دشمن شد./مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.