×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکید شهردار امام زاده عبداله آمل بر ایجاد در آمد پایدار

شهردار امام زاده عبداله آمل از ایجاد درآمد پایداربه عنوان مهمترین برنامه شهرداری جهت توسعه وآبادانی شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛مهدی حسن نژاد شهردار امام زاده عبدالله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل ،افزود: تمامی کمیسیون ها و معاملات و مناقصات با دارا شدن کد نوسازی از طریق سامانه، پیمانکار ذی صلاح با درنظر گرفتن آیتم های فنی با شرایط مناسب انتخاب می شود.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله ادامه داد: تاکنون در اصول ضوابط شهرسازی ایراداتی بوده که با رایزنی شهرداری آمل در زمینه فنی با حضور کارشناس، مهندس محمدی کادر معاونت این شهرداری با تجربه کاری تکمیل شد.

حسن‌نژاد از بدهکاری پنج میلیارد تومانی این شهرداری خبر داد وگفت: با قرارداد ۸۰ میلیارد تومانی دو پیمانکار به طور اقساطی به دنبال رفع این بدهکاری هستیم.
وی به آسفالت ۶۷ هزار مترمربع از سطوح شهر اشاره کرد و بیان داشت: طی جلساتی که با سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور داشتیم تاکنون از ۳۰۰ تن قیر رایگان برای این شهر برخوردار شدیم.

حسن‌نژاد افزود: با این بهره مندی قیر امام‌زاده عبدالله اولین شهر مازندران بعد از آمل است که در محدوده بازآفرینی آسفالت ورود پیدا می کند که تا پایان سال جاری هیچ خیابان و کوچه خاکی نخواهیم داشت.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله درادامه اعلام کرد: با توجه به وجود یک پارک محله طی ده سال گذشته تا به امروز، سه پارک محله در این شهر احداث شد.

وی برنامه ایجاد درآمد پایدار اینگونه شرح داد: از مهمترین برنامه ما ایجاد درآمد پایدار بوده و در همین راستا با بستن قرارداد مرکز مبل ایران در کنار احداث بازار محلی، احداث طرح گردشگری با سوارکاری در کنار رودخانه آلشرود این شهر است که برای اجرای آن سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده و مجوز لازم نیز گرفته شد.

شهردار شهر امام‌زاده عبدالله خاطرنشان کرد: با وجود بودجه ۲۳ میلیارد تومانی این شهر تاکنون ۴۰ درصد آن تحقق یافته است که قطعا برای ادامه کار و رسیدن به همه برنامه های عمرانی و رفاهی باجذب سرمایه گذاران از شهرهای دیگر به این مهم خواهیم رسید.

حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی، امام جمعه شهرامامزاده عبدالله نیز در این نشت اظهارداشت: ازجمعیت ۲۰ هزار نفری امامزاده عبدالله درعرصه های مختلف ۳۰مشاور داشتم که به همت هیات اندیشه ورز انجام شد.
وی بابیان اینکه هیات اندیشه ورز ما کارشناسان حوزه های مختلف هستند اظهار داشت: با مشاور ورزش، مشاور فرهنگی، مشاورعمرانی و همه کارشناسان هیات که بدون هیچ هزینه همکاری خوبی با مسئولین شهر داشتند به نتایج خوبی برسیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.