×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بهره برداری از دو خانه محرومین در آمل

باحضورمسئول شهری دو خانه محرومین دربخش مرکزی آمل در روسهای جعفرآباد و سعدین کلا افتتاح وبه بهره برداری رسید.

کرات آملی/فرمانده نیروی مقامت بسیج شهرستان آمل در حاشیه افتتاح دو مسکن مددجویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت مسکن محرومان با همکاری همه نهادها و گروه‌های جهادی به عنوان هدیه ارزشمند انقلاب اسلامی تقدیم نیازمندان جامعه شد.

وی با اشاره به اینکه براساس انعقاد تفاهم‌نامه و طبق قرارداد با کمیته امداد امام خمینی(ره) مقرر شد تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در قالب خانه محروم برای نیازمندان آملی ساخته شود، تصریح کرد: کارهای اداری، تهیه ملک و مکاتبات ساخت ۴۵ باب مسکن در این شهرستان انجام و تعدادی از آنها بهره‌برداری شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا هر هفته یک خانه محروم به نیازمندان تحویل داده شده تا بخشی از نگرانی و دغدغه آنها کاسته شود، یادآور شد: براساس تعهد چندجانبه ساخت مسکن محرومان از سال گذشته واگذار شد و همچنان ادامه دارد.

این مسؤول ادامه داد: هزینه ساخت هر واحد مسکن محروم با توجه به شرایط اقتصادی از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان براورد شده که میزان ۱۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی تقبل شده و دیگر عملیات ساخت توسط گروه‌های جهادی که به صورت رایگان برای حوزه انقلاب اسلامی خدمت می‌کنند و حوزه بسیج خیرین سپاه ناحیه آمل انجام می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.