×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری محفل انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران

در شب ولادت سراسر سعادت هشتمین اختر آسمان امامت ،امام مهربانی ها علی ابن موسی الرضا(ع) محفل انس با قرآن دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در آمل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛ این محفل انس با قرآن با حضور عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم ، مسئولین و خیرین محترم شهرستان آمل برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد دارالقرآن نورالهدایه استان مازندران در این مراسم اظهارداشت:برگزاری این محفل توسط خیرین انجام می شود و هیچ ردیف بودجه ای دولتی ندارد و حفظ ارکان دارالقرآن نورالهدایه با توجه به شرایط خاص مددجویان، برگزاری محفل انس با قرآن حیاتی است به این دلیل که نتوانسته ایم مکانی برای دارالقرآن نورالهدایه از سال ۱۳۸۶ تاکنون ایجاد کنیم لذا جهت تحویل و آموزش حفظ و قرائت عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه می بایست در مکان وسیع تری همچون مساجد برگزار شود و همچنین به دلیل اینکه عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه از سراسر استان مازندران هستند لذا همراه با پذیرایی شام و پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب و تجلیل باید صورت گیرد.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از خیرین محترم در زمینه برپایی محفل انس با قرآن و همچنین رفع مشکلات معیشتی عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه، ابراز داشته اند :با توجه به گرانی های اخیر، محفل انس با قرآن جدی تر برگزار می شود و این امر با کمک خیرین محترم صورت می گیرد .
لازم به ذکراست در این مراسم از طرف مدیر عامل آبشار عاطفه های کشور با رایزنی معاونت محترم ایتام آبشار عاطفه های کشور جناب آقای مهندس حسین رمضانی جهت عزیمت عزیزان عضو دارالقرآن نورالهدایه ویژه روشندلان و معلولان حافظ و قاری قرآن کریم به مشهد مقدس همراه با اسکان و پذیرایی به مدت چهار شب، قول مساعدت داده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.