×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال از سرمربی و بازیکن آملی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران

مراسم استقبال از مسعود فلاح و سعید حیدری سرمربی و بازیکن آملی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با حضور مسئولین و مردم ورزش دوست آمل برگزار شد.

کرات آملی/سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران، با اشاره به اینکه تیم ملی در بازی نهایی برابر استرالیا عملکرد خوبی داشت وبازی کاملاً برابری را برابر این تیم مدعی به نمایش گذاشته بود، تصریح کرد:البته ازاین نکته مهم نبود چشم پوشی کرد که عملکرد داوران ونوع قضاوتی که در بازی فینال انجام شد، جای بحث و بررسی بیشتر داشت که می‌توانست قضاوت‌ها عالانه تر حتی برگزار شود.

مسعود فلاح اظهار داشت: تیم ملی در این دوره از مسابقات دریکی از سخت‌ترین گروه‌ها که تیم‌های استرالیا و ژاپن حضور داشتند، قرار گرفته بود، اما با این وجود توانست با اقتدار ازگروهش صعود کند.

وی افزود: تلاش و اتحاد تیمی که درمیان بازیکنان تیم ملی وجود داشت و خوشبختانه نکاتی را که کادرفنی متناسب با هر بازی به بازیکنان ارائه می‌داد، باعث شد تا دربازی‌های مهم برای تیم کارگشایی شود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران ادامه داد: به هرحال تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران، بعد از یک پوست اندازی کامل پای به مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه گذاشته بود، و درنهایت توانست به خواسته خودش برسد.

فلاح در عین حال به آینده تیم ملی بسکتبال با ویلچرایران در مسابقات قهرمانی جهان ابراز خوش بینی کرد ویادآورشد: با حمایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و برگزاری اردوهای منظم وهدفمند انشالله در مسابقات جهانی عملکردی بهتری برای تیم ملی رقم بخورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.