×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع جهیزیه نوعروسان به مناسبت دهه کرامت در آمل

دبیر کانون خدمت رضوی آمل:به مناسب دهه کرامت تعداد ۸۰ سری جهیزیه با مشارکت شبکه نیکوکاری شهرستان و کانون خدمت رضوی آمل به تدریج در طول این دهه میان افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.

کرات آملی/احمد کوهستانی دبیر کانونهای دفتر مرکزی خدمت رضوی شهرستان آمل در نشست خبری بمناسبت دهه کرامت گفت:برنامه دهه کرامت امسال بر پایه مشارکتی می باشد، که در این مسیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بعنوان ستاد دهه کرامت که از دفتر امام جمعه،فرمانداری،سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری،مهدیه آمل،اداره اوقاف و هیئت امنای امامزاده ابراهیم تشکیل و به مصوب شورای فرهنگ عمومی رسید،با محوریت و برنامه ریزی دفتر کانون خدمت رضوی این برنامه‌ها انجام خواهد گرفت. 

کوهستانی درباره برنامه های کانون دفتر خدمت رضوی آمل اظهار داشت:تمام برنامه‌های در طول سال کانون که در مناسبت های مختلف اعم از اعیاد و شهادت‌ها برگزار می شود کانون همراه و همگام با مجموعه فرهنگی شهر هست.

دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان آمل ضمن اعلام خبر تحویل زمین ۱۲۰۰ متری توسط سوی شهرداری آمل به این کانون برای ساخت مجموعه خدماتی ورفاهی بیت الرضا (ع) آمل افزود:: این زمین در رضوان ۶۰ در بلوار امام رضا (ع) آمل واقع شده که حدود ۲۰۰ متر آن برای ساختمان اداری و خدمات رفاهی بیت الرضا ساخته خواهد شد و هزارمتر دیگر نیز برای ایجاد پارک عمومی برای استفاده شهروندان و ساخت المان امام رضا (ع) اخصاص داده خواهد شد.

وی همچنین، به افتتاح دو کانون خدمت رضوی همزمان با دهه کرامت دراین شهرستان اشاره کرد و افزود: این کانون‌ها در تکیه اسک و رضوان ۳۱ واقع شده و پس از افتتاح، به شهروندان این مناطق خدمات رسانی خواهد کرد.
دبیرکانون خدمت رضوی آمل با بیان اینکه درحال حاضر ۱۹ کانون موضوعی دراین شهرستان به صورت تخصصی فعالیت دارند، تصریح کرد، علاوه براین ۳۵ کانون درسطح محلات نیز خدمات تخصصی کانون‌های ۱۹ گانه را دربخش‌های مختلف به مردم ارائه می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.