×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انعقاد قراردادنخستین تفاهم نامه همکاری دانش بنیان مازندران در آمل

فرماندار شهرستان آمل از امضای نخستین تفاهم نامه طرح‌های دانش بنیان مازندران در این شهرستان خبر داد.

کرات آملی/سید عباس حسینی از امضای نخستین تفاهم نامه طرح‌های دانش بنیان مازندران در این شهرستان خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاه ویژه برای برون رفت از شرایط موجود نگاه تیزبینانه در سلسه فرایند نامگذاری‌ها دارند و نامی که دانش را به تولید و اشتغال متصل کند، کلید برون رفت کشور از مشکلات موجود است.

او می‌گوید:ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان می‌تواند تولید را به سمت پویایی سوق دهد و از فرایند سنتی به مدیریت‌ها و تولید به روز رهنمون سازد.

به گفته فرماندار شهرستان آمل با وجود پتانسیل این شهرستان و وجود بنگاه‌های اقتصادی شاهد اتفاقات ویژه خواهیم بود.

او می‌گوید: ضعف ما کمبود سرانه فیزیکی برای رونق اکوسیستم دانش بیان بود که با ایجاد تشکیل هسته‌های فناور در این شهر انتقال دانش به دانش‌های تحول آفرین و کارآفرین وجود دارد و شتاب بیشتری می‌تواند شکل بگیرد.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران نیز در این جلسه گفت: آمل شهری است که از دیرباز بعنوان شهر صنعتی و اقتصادی مطرح بوده و از این رو نیروی کار بیکار دراین شهرستان به ندرت یافت می‌شود.

او می‌گوید: میانگین کارگر ساده در این شهرستان بیشتر است و گذشتگان توانستند نیمی از صنعت را اینجا مستقر کنند و ما برای نسل‌های بعد باید برای بخش دیگر اقتصاد همه بازار را متحول کنیم.

به گفته رئیس پارک علم و فناوری مازندران بازار شرکت‌های دانش بنیان باید در چارچوب‌های کم، اما اساسی ایجاد شود و اقتصاد دانش بنیان در حوزه آمل باید مانند صنایع آن رشد کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.