×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع جهیزیه بین زوج‌های نیازمند آملی

با همت خیرین وتهیه جهیزیه،۵۰ زوج جوان در شب مبعث پیامبر اعظم راهی خانه بخت شدند.

کرات آملی/به مناسبت عید سعید مبعث و به همت سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل ۵۰ سری کمک جهیزیه شامل ۷ سری کالای ضروری میان نوعروسان نیازمند و زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

مسئول بنیاد مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل گفت: در مجموع برای تهیه ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم توان مالی زیر پوشش این نهاد بیش از ۴ میلیارد ریال نیکوکاران آملی کمک و مشارکت کردند.

معصومه ساغری افزود: این دومین مرحله توزیع جهیزیه از سوی شعبه آبشار عاطفه‌های آمل در سال جاری بوده که به زوج‌های نیازمند و کم توان مالی این شهرستان توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: با حمایت و پیگیری‌های سازمان خیریه آبشارعاطفه‌های شهرستان آمل و نیکوکاران این شهرستان در مجموع بیش از ۲۰۰ سری کم جهیزیه به زوج‌های جوان که به علت مشکلات مالی شروع زندگی مشترک آن‌ها با وقفه مواجه شده بود، پرداخت و راهی خانه بخت شدند.

مسئول بنیاد مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه‌های آمل با بیان اینکه هم اکنون حدود هزار خانوار نیازمند وکم توان مالی تحت پوشش خدمات حمایتی و معیشتی این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: خوشبختانه با همت و همراهی خوب خیران و مردم قدرشناس آمل، همه زوج‌های جوانی که در نوبت انتظار دریافت کم جهیزیه بودند به آن‌ها داده شد و در حال حاضر متقاضی دریافت جهیزیه نداریم.

ساغری همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان آمل ۳ شعبه نمایندگی آبشار عاطفه‌های شهرستان آمل در شهر دابودشت، خیابان امام رضا و شعبه ایتام وجود دارد، گفت: در این ۳ شعبه امور مربوط به تهیه جهیزه برای سادات، درمان و رسیدگی به امور بچه‌های یتیم صورت می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.