×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهتمام جدی شهرداری آمل بر بازگشایی بلوار شهید قاسمی به بلوار شهید منفرد نیاکی

شهردار آمل  در جمع نمازگزاران مسجد النبی(ص)کوچه رحیمی :تملک املاک باقیمانده بلوار شهید قاسمی به بلوار شهید منفرد نیاکی آغاز شده است.

کرات آملی/این نشست با حضور نمازگزاران و اهالی کوچه رحیمی در مسجد النبی و با حضور حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی،حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل،داودی شهردار آمل،مجیدی کیا،مکاری،ایران دوست و خانم کمالی،اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار برگزار شد.

شهردار آمل در این جلسه از آغاز تملک املاک باقیمانده در طرح بلوار شهید قاسمی به بلوار شهید منفرد نیاکی درآینده ای نزدیک خبر داد و افزود: بازگشایی طرح بلوار شهید قاسمی به بلوار شهید منفرد نیاکی از اولویت های شهرداری است که در برنامه های اجرایی سال آینده دیده شده است و اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

شهردار آمل در پاسخ شهروندان و اهالی کوچه رحیمی در مسجد النبی در باره وضعیت آسفالت منطقه اظهار داشت: مجموعاً در بحث زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر اصلی و خصوصاً در مناطق کم برخوردار و هدف، در بازآفرینی شهری و بافت های فرسوده کارهای زیادی در گذشته و حال صورت گرفت و خیلی از این مناطق زیر پوشش آسفالت و لکه گیری های متعدد قرار گرفته است ولی همچنان کارهای زیادی در این حوزه روی دست مانده که این عقب افتادگی علل زیادی مثل وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت قیر و مواد اولیه دارد که با همه این توضیحات در سال آینده برای این بخش کارهای خوبی انجام می شود که واقعاً تاثیر بسزایی در رفاه و آرامش روانی شهر خواهد داشت.

علی داودی پس از اطلاع از مشکلات منطقه اعم از  عقب نشینی ها، بررسی کاربری زمین برای احداث سرای محله، لایروبی نهر و نرده کشی پل های رودخانه، که توسط اهالی منطقه مطرح شد به معاونین و مدیران مربوطه دستوراتی را جهت رفع مشکلات صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.