×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل صدرنشین مقتدر دور رفت  لیگ برتر

 در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور،تیم شهروند آمل با سه برد برابر حریفان خود به عنوان صدرنشین به استقبال بازیهای دور برگشت رفت.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل نماینده مازندران در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر که در سالن ورزشی شهید فلاح شهرستان آمل میزبان تیم هیئت زنجان بود در پایان میهمان مدعی خود را با اختلاف بالا شکست داد.

رقابت‌های امسال لیگ برتر در دور گروهیA و B برگزار می شود که تیم آمل در گروه b با تیم‌های شیمیدور ایثار قم، هیئت زنجان و پارس صنعت مشهد هم گروه می باشد.

این رقابت‌ها از سه هفته قبل‌ شروع شد که تیم شهروند آمل در اولین دیدار موفق شد تا تیم شیمیدر قم را شکست دهد.

در دیدار دوم نیز تیم آمل در رقابت با تیم پارس صنعت مشهد موفق به پیروزی از آن تیم شدو در هفته سوم در روبرویی با تیم زنجان توانست با نتیجه ۸۹ بر ۶۱ اين تیم را شکست دهد.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل با بیان اينکه در هفته سوم رقابت نیز در مقابل هیئت زنجان بازی خیلی خوبی انجام و از تمام ظرفیت بازکنان سعی شده استفاده شود، تصریح کرد: این تیم از تیم‌های قدرتمند کشور است و برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هستند و از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است؛ تمام تلاشمان این است که آکادمی بسکتبال ویژه تشکیل دهیم تا معلولان ۱۵ تا ۱۶ سال از سراسر استان اینجا جمع کنیم و بتوانیم پشتوانه خوبی در مازندران باشیم.

فلاح با اشاره به اینکه تیم شهروند امل سال گذشته قهرمان جام حذفی بسکتبال با ویلچر مردان باشگاهی کشور را از آن خود کرد، خاطرنشان کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۸ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.