×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قهرمانی آمل در مسابقات زورخانه ای بسیج مازندران

نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه ای بسیج مازندران با قهرمانی تیم آمل میزبان مسابقات به پایان رسید.

کرات آملی/نخستین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه ای یک روزه که جمعه شب در زورخانه شهید جبرئیل نیاکی آمل پایان یافت، تیم آمل در هر سه رشته میل گیری، سنگ و کباده با کسب بیشترین امتیاز به مقام نخست دست یافت و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

در این مسابقات که باستانی کاران ده تیم از شهرهای مختلف مازندران در رده سنی آزاد با هم رقابت کردند، تیم‌های بابل و ساری در رده‌های دوم و سوم این دوره را از آن خود کردند. در نتایج انفرادی و در بخش کباده این مسابقات، حسین شریفی از بابل قهرمان شد و حسن مقدس از آمل (الف) به مقام دوم رسید و چنگیز محمدپور از نکا و عرفان جهاندار از رامسر به طور مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

در رشته، سنگ، حسین حبشی از آمل با کسب بهترین عملکرد به مقام نخست دست یافت، مهدی حسن پور از بابل درجای دوم ایستاد و عنوان مشترک سومی این رشته به احمد موسوی از قائمشهر و جواد نتاج از آمل (ب) رسید. در بخش میل گیری، صادق لرستانی از آمل (الف) بر سکوی قهرمانی تکیه زد، “علی فرج‌پور از آمل (ب) درجای دوم قرار گرفت و سید سعید موسوی از بابل و مهدی صادق زاده از ساری به مقام سومی مشترک این رشته بسنده کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.