×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک نیروهای امدادی به خودروهای گرفتار در برف محور هراز

رئیس هلال احمر آمل گفت: بارش برف سنگین در محور هراز و ریزش سنگ منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی خودروها در محور امام زاده هاشم شد.

کرات آملی/جمشید نیکزاد، رئیس هلال احمر آمل با اشاره به برف و کولاک در محور هراز گفت: از بعدازظهر امروز در اثر بارش برف و کولاک تعداد زیادی از خودروها در منطقه امامزاده هاشم، پل لاسم، به سمت اب اسک در برف دچار مشکل شدند که با حضور نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر مشکل برطرف و در حال حاضر در حال تخلیه هستند.
وی با بیان اینکه جاده هراز مسدود شد، عنوان کرد: به دلیل ریزش سنگ و برف شدید محور هراز تا اطلاع ثانویی مسدود شده است.
رئیس هلال احمر آمل ادامه داد: بارش برف سنگین در محور هراز و ریزش سنگ منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی خودروها در محور امام زاده هاشم شد که مصدمان سریع به بیمارستان منتقل شدند.
وی از  ۴ عملیات توسط نیروهای هلال احمر خبر داد و افزود: اعزام تیم امداد جاده ای پلور، اعزام تیم امداد جاده ای گزنگ، اعزام تیم رینه در شهر رینه، اعزام تیم کهرود به محل تصادف در بایجان و انتقال مصدومین با کمک ۱۱۵ به آمل، اعزام تیم پشتیبانی از آمل به محور تا این لحظه در جریان بوده است.
نیکزاد از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و ادامه داد: در صورت ضرورت شرایط جوی مناسب باشد، حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و روش استفاده از زنجیر چرخ را بدانند.
وی ادامه داد:سیستم گرمایشی خودروی خود را چک کنند و سوخت کافی داشته باشند، بسیاری از خودروها این مشکل را داشتند.
فرماندار امل در ادامه  گفت: بعدازظهر امروز بر اثر سقوط سنگ در محدوده محور هراز بر روی خودروسواری یک نفر فوت کردند و در منطقه کهرود دو مرد و یک زن بر اثر ریزش سنگ به بیمارستان منتقل شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.