×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/شیوه های غیر متعالی

کرات آملی،انسانها اجتماعی خلق شده اندکه یار هم باشند ودر کارها و حل مصائب معین و کمکار هم واگر عده ای برای کاری قیام کرده اند عملشان را قدر بدانیم و با تحلیل ها منصفانه هریک را به مکیال بریم وچراغ راه باشیم و نشان دهیم مزیت کدام بر دیگری برتراست مردم را به آنها سوق دهیم .بقول انقلابیون صدر انقلاب ،اصلح را به مردم معرفی کنیم .
اما متاسفانه این روز ها در انتخابات ریاست جمهور علیه هم توپخانه کار گذاشته ایم و شدید ترین توهین هارانثار هم می کنیم ومرتب همدیگررا به ناسزا می گیریم وبه فحش ورکیک ترین جملات می بندیم گویا چهل و چند سال که شعار اخلاق بود و تذهیب و تهذیب نفوس و تربیت جانها ومبارزه با نفس اماره و جهاد اکبر همه و هم هوا”منثورا بود و هیچ از پیامهای اخلاقی وانسانی خبری نیست .
آزادی ودموکراسی مهبطی برای بیان اندیشه هاست و تعالی جامعه ،در جامعه ای که همه بهم فحش می دهند نه اخلاق رشد می کند ونه انسانیت متبلور می شود شهادت بچه های ما و جانبازی جانبازان ما وفداکاری آزادگان ما و آمادگی بسیجیان ما برای دفاع از ارزشها ست وبی اخلاقیها ودشمنیها و تو هینها جایی ندارد واینها را نه ائمه ما می پسند ند ونه امام راحل بدان نمره می دهد و نه رهبری ومردان وزنان دانا بدان رغبت نشان می دهند .اگر اهل دیانت و استدلالیم همه مزیتهای اشخاص و کاندیدها را به تصویر وتحلیل بکشیم .

در دنیای تیره و تار و بد و بد گمانی و توهین هیچ گلی نمی روید و هیچ طرحی به منزل نمی نشیند و هیچ اخلاقی محقق نمی شود و هیچ حکومتی به سر منزل مقصود نمی رسدو اجرای حلکمرانی محقق نمی شود.
در دنیایی که همه بهم بد گمان باشند و توهین و فحش بدگمانی در جامعه به پرا کنند بی اعتمادی افزایش می یابد و رغبت در انتخابات و مشارکت در تعین سر نوشت دچار خلل می گردد.و آرای انتخاباتی به زیر 50%سقوط می کند .
در چنین حال و هوایی سنگ روی سنگ بند نمی شود و کشور در اداره اش دچار نقصان می گردد وهزینه های اجتماعی افزایش می یابند وتنها دشمنان بین الملیندکه از همپاشی ما خوشحالند و از این دیپلماسی توهین و فحش و بد و بیراه وحماقت برخی در تضعیف هم لذت می برند و به نوعی مشوق آن وما بیخبر از اینهمه فتنه ها که با دست خود دردام دشمن شده ایم و همدیگررا می دریم و غافل از دشمن بین المللی که بدان خرسند .خدا همه امورات همه را ختم به خیر کند آمین یا ربعالمین
فرض ایزد بگذاریم و به کس بد نکنیم +آنچه گویند روا نیست نگو ئیم رواست
آمل صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.