×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهتمام شورای اسلامی شهر آمل برای اجرای طرح مسیر ویژه دوچرخه محدوده بلوار امام خمینی (ره) – طالقانی

شورای شهر آمل براجرای طرح مسیر ویژه دوچرخه محدوده بلوار امام خمینی (ره) – طالقانی تاکید کردند.

کرات آملی،فرشید لیتکوهی  نائب رییس شورا و رییس کمیسیون فنی شورا با بیان اینکه فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه علاوه بر کاهش ترافیک، در رفع آلودگی هوای شهرها نیز موثر می باشد گفت : دوچرخه سواری ورزشی است که برای رفع مشکل کم تحرکی شهروندان بسیار مفید است و گسترش این فرهنگ افزایش نشاط و سلامت آنان را به همراه خواهد داشت .

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل افزود : در این بازدید مسیر فوق الذکر از لحاظ فنی و ترافیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مسیر ویژه دوچرخه به عرض ۳ متر در مسیر سواره رو موجود با ایجاد جداکننده های مناسب احداث گردد .

رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد : در حال حاضر طرح این موضوع توسط شرکت طرح و اندیشه خزر تهیه گردیده و پس از تصویب اعضای شورا و تائید در شورای ترافیک شهرستان این طرح به عنوان پایلوت آغاز می شود و پس از آن این رینگ ادامه خواهد یافت .

وی خاطرنشان کرد : پلیس راهنمایی کاملا با این طرح موافق است اما دغدغه هایی هم برای اجرای این طرح دارد که باید از سوی شهرداری رفع گردد .

فرزین محمودی پاتی عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این بازدید با بیان اینکه برای اجرای مسیر ویژه دوچرخه شاید با مخالفت ها و مشکلاتی روبرو شویم اما مطمئنا اجرای این طرح در کاهش ترافیک بسیار موثر خواهد بود گفت : ایجاد مسیر های ویژه دوچرخه در سطح شهر با جدیت دنبال می شود و سعی مان بر این است تا موانع موجود برای اجرای این طرح در سطح شهر رفع شود .

وی افزود : در سال های گذشته چندان به این مسئله توجه نشده و اولویت با تردد وسایل نقلیه بوده است اما در ضرورت و اهمیت این موضوع شک و ابهامی وجود ندارد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.