×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد رییس شبکه بهداشت و درمان آمل از برخی صنوف به علت کم کاری دررعایت پروتکل های بهداشتی

رئیس بهداشت و درمان:در روزهای گذشته متأسفانه حضور مردم در سطح بازار بسیار شلوغ ورعایت شیوه‌های نامه بهداشتی نیز تا حدودی از سوی برخی کسبه‌ها جدی گرفته نمی‌شود.

کرات آملی،رمضانی ، رییس شبکه بهداشت و درمان آمل در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه  ۵ بیمارستان آمل  درگیر موارد بستری بیماری کرونا هستند، گفت: موارد بستری بسیارکاهش پیدا کرده اند، اما روندکاهشی بسیار شکننده است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته متأسفانه حضور مردم در سطح بازار بسیار شلوغ ورعایت شیوه‌های نامه بهداشتی نیز تا حدودی از سوی برخی کسبه‌ها جدی گرفته نمی‌شود، هشدار داد، همه مردم باید مراقبت جدی داشته باشند تا در دو هفته منتهی به نوروز ۱۴۰۰ شاهد اوج گیری دوباره این بیماری درسطح شهرستان نباشیم.

رمضانی ادامه داد:یکی از درخواست‌های جدی ما از اعضای ستاد کرونای شهرستان نظارت جدی تر بربازار شب عید وبرخورد با عواملی که به هرنحوی سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، می‌باشد.

وی افزود: انتظار دیگری که از ستاد کرونای شهرستان وحتی ستاد کرونای کشور هست، ادامه محدویت‌های جدی تر در ورود مسافران به شهرستان آمل از مسیرجاده هراز هست که امیدواریم این محدویت همچنان با قطع کامل زنجیره کرونا ادامه داشته باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت:  در پیک سوم قله پیک به حدی نرسیده بود که ما دچار بحران شویم، هرچقدر میزان بستری شدن کم باشد تعداد فوتی ها نیز کاهش پیدا خودهد کرد.

رمضانی با تاکید اینکه کرونای انگلیسی در آمل مشاهده نشده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه  در ویروس کرونای انگلیسی سنین پایین درگیرتر می شوند، میانگین سن ابتلا کاهش پیدا کرده است و شدت بیماری بیشتر است در حالی که در 24 تا 48 ساعت فرد را کاملا درگیر می کند.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰۰ نفر از کادر درمان واکسن شدند و اولویت با پرسنل بخش کرونا، اوژانس و ۱۱۵ در مرحله بعد به گروه هدف واکسن خواهیم زد، حدود 50 دوز برای گروه هدف درنظر گرفته شده است، تا آذر ماه همه گروههای واکسن زده می شوند.

رئیس اداره بهداشت و درمان از شیوع پیک چهارم بخاطر بازارهای عید و عید نوروز ابراز نگرانی کرد و افرود: برای پیک چهارم برنامه ریزی کردیم تا در بیمارستان ها امادگی رو ایجاد کنیم،اما متاسفانه بخاطر شیوع ویروس کرونایی انگلیسی در کشور دوهفته فرصت کمتر است  و ۴۸ تا ۷۲ ساعت فرد به بدترین حالت میرسد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.