×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 12 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت وام میلیاردی اشتغال به مددجویان بهزیستی آمل

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ازپرداخت بیش از 70 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی آمل در سال 99 خبرداد.

کرات آملی،به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل ، اسفندیاریان با بیان اینکه بیش از ۷۰ میلیارد ریال وام اشتغال به جامعه هدف در سال ۹۹ پرداخت شده است گفت: تسهیلات دریافت شده در حوزه های تولیدی، خدماتی، دامپروری، صنایع دستی و … می باشد.

وی هدف از پرداخت این تسهیلات را کمک به ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آمل عنوان نمود و اظهار داشت : کارفرمایان در ازای جذب نیرو از جامعه هدف بهزیستی می توانند از تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 500 میلیون ریال برای هر نفر استفاده کنند و  همچنین مددجویان کارآفرین نیز در حدود 500  میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل  خاطر نشان کرد:  افراد دارای معلولیت قادر بکار ، زنان سرپرست خانوار و مدد جویان بهبود یافته که دارای پروانه فعالیت هستند می توانند  از  تسهیلات کم بهره  (4 درصد) برخوردار شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل تصریح کرد: این نهاد حمایتی همواره سعی دارد، شرایطی برای مددجویان فراهم کند که با دریافت وام اشتغال بتوانند به خودکفایی و استقال مالی دست یابند و  زمینه کارآفرینی سایر اعضای خانواده مددجو را  نیز فراهم نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.