×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت قاچاقچیان آرد در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۲تن آرد خارج از شبکه توزیع وبازداشت قاچاقچیان در این شهرستان خبر داد.

کرات آملی،ذات الله رضوانی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه توزیع در سطح شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۳ نفر از افرادی که خارج از نظام توزیع، اقدام به دریافت آرد از کارخانجات تولید آرد و فروش آن در بازار آزاد می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های قضایی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده اتحادیه آرد و نان این شهرستان در بازدید از محل نگهداری کالا توسط این افراد در مجموع ۱۲تن و ۳۶۰ کیلو گرم آرد به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال کشف کردند.

 رضوانی در خاتمه گفت: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری فروشندگان کالای قاچاق توسط پلیس آمـل

سرهنگ ذات الله رضوانی گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط برخی از واحد‌های صنفی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی ۳ واحد صنفی که اقدام به تهیه و فروش کالای قاچاق می‌کردند خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازدید از این واحد‌های صنفی به اتفاق ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و نماینده اداره صنعت و معدن آمل ۷ دستگاه پمپ کف کش، ۱۰ دستگاه پنل کولر و یک دستگاه یخچال دوقلو با برند‌های خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ضمن بیان ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان گفت: ماموران انتظامی همچنین ۳ نفر را در این اقدام دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ رضوانی خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است و سامانه ۱۱۰ پلیس مناسب‌ترین راه برای گزارش‌های مردم در رابطه با معرفی قاچاقچیان کالا و افراد فرصت طلب می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.