×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
وعده وزیر اقتصاد مبنی بر حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی

وزیر اقتصاد در بازدید از شهرک صنعتی و مرکز تجارت برنج شهرستان آمل، بر حمایت از واحدهای تولیدی و برنج داخلی تاکید کرد.

کرات آملی،فرهاد دژ پسند وزیر اقتصاد و دارایی امروز پنجشنبه ۲۵ دی ماه در بازدید از شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل با بیان اینکه مشکلات مالی از مهمترین دغدغه‌های واحد‌های تولیدی کشور و مازندران است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع در تعامل مناسب با بانکها، باید مانع تعطیلی این واحد‌ها به دلیل بدهی شوند.

او در بازدید از شرکت لبنی هراز آمل از بزرگترین واحد‌های تولیدی لبنیات شمال کشور؛ با فرایند تولید این واحد از نزدیک آشنا شد.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی  با بیان اینکه دهه فجر امسال سهام تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه اولیه خواهد شد،گفت: علت اعلام نکردن برای تعیین زمان عرضه سهام دو باشگاه به بورس، فراهم شدن اطمینان خاطر به خریداران و سهامداران در بورس است.

او افزود: وزارت اقتصاد و دارایی باید اطمینان حاصل کند که منافع دو باشگاه و سهامداران در عرضه اولیه به بورس حفظ خواهد شد.

فرهاد دژپسند در بازدید از مرکز تجارت برنج آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بورس برنج به سازمان بورس ارجاع داده شده است، بیان کرد: بررسی اولیه برای بورسی شدن برنج انجام شده و احساس رضایت در این حوزه وجود دارد که مراحل آن به خوبی انجام شود اما نیازمند طی مراحلی است.

وی افزود: برای بورسی شدن باید اطمینان از تقاضا و کیفیت برنج وجود داشته باشد و در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی هستیم.

وزیر اقتصاد اضافه کرد: در صورت تامین نیاز و کیفیت برنج در بورس، بی‌نیاز از واردات برنج خواهیم شد و مانند این پایانه باید در مناطق دیگر نیز وجود داشته باشد.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه آمل در بخش صنعت و با وجود ۷۰ درصد از صادرات استان در جایگاه ویژه کشوری قرار دارد، افزود: این شهرستان چند مشکل در تراکنش و سپرده حساب با امور بانک ها دارند که از سوی وزارت اقتصاد کمیسیونی مبنی بر رسیدگی به این امور تشکیل شده تا مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی رفع و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: باید از تمام ظرفیت های این واحدها استفاده کرد تا با اجرای دستورالعمل ها به آنها فشار وارد نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.