×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/همیشه ملت پیروز است

کرات آملی،ممکن است چند صباحی شیادی لباس نجات ملی بر تن کند و با سوءاستفاده از دمو کراسی وآزادی آراء و انتخابا ت ؛بر اسب مراد سوار شود (این اشکال از دمکراسی است که در آن دانشمند و دانشور و متعهد و کاردان و کار شناس یک رای دارد ؛ودزد وسارق و جانی یک رای)و رهبری و مدیریت یک مجموعه را به کف گیرد ولی آن دوام نخواهد داشت و شیاد زود مفتضح مردم خواهد شد.
واین داستان امروز امریکاست که چهار سال را یک موجود غیر صالح ؛سُفله طبع ؛شیاد و هوسباز روانی ؛کلّاش قمار باز و متغّیر الاحوال که” نشریه کلمبیایی” رسما”اعلام می کند “ترامپ “دچار اختلال شخصیت است و ثبات قدم از سُفله مجوی با صرف هزینه های هنگفت مالی و تبلیغات و ُطُمُطراق بسیار ؛مدیریت امر یکا را بدست می گیرد .

و جهانی را به آشوب وتزلزل و نابسامانی می کشاند وزیر همه قرادادهای بین المللی را میزند و به هم پیمانان خویش پشت پا می نمایدو با ارو پا و پیمان برجام قطع طریق می کند .
او (ترامپ )توهین به هرکی و هر کس بجز خود را برای خویش مجاز می دانست.
و برخلاف فر هنگ غنی مردم امریکا و مردانی که امریکا و جهان را ساختند (جان دیویس –راکفلر-جی بی مور گان –هنری فورد و توماس ادیسون ) که شعار صلح و دوستی و رفع مصائب بین المللی رویه حیات و زندگانی شان می باشد و جهان را بشکل یک مجمو عه بهم پیوسته و سیستماتیک می ببنند که درد ورنج در جانبی بر جانب دیگر اثر خواهد گذاشت .
“ترامپ “رئیس جمهور مو صوف امریکا؛به همه کس و همه نهاد ها و سازمانها ؛حمله کرد و تهدید نمود و جنگ و موشک و بمب و نحوست و زشتی و ویرانی را به رخ همه جهانیان کشید .
وچند عروسک خیمه شب باز عربی را دستآویز طماّع خود قرار داد وهمه این عناصر فریب خورده را برای نجات اسرائیل و چند خاخام یهودی بکار بُرد .
خیلی زود علی رغم صدمات زیادی که امریکا ؛کشور علوم و دانشها و صاحب اولین اقتصاد جهان به لحاظ حیثیتی در جهان خورد؛خودرا باز یافت .

ورئیس جمهور موصوف (ترامپ)بدست مردم فهیم امریکا سیلی محکمی خوردودر رقابت با “جو بایدن”شکست خورد وبدین طریق مردم امریکا؛ دمکراسی و آزاد اندیشی بیغما رفته خویشرابدست آوردند .
جا دارد این پیروزی را بملت امریکا تبریک گفت و به همه جهانیان اعلان کرد که جهل و شیادی و نادانی؛ نابودند و ملت پیروزاست وگوش به تزویر نمی کنند و نصیحتی کنمت بقول حافظ : بیاموزمت کیمیای سعادت +زهم صحبتی بد جدایی جدایی
آمل-آبانماه 99++++دبیر صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.