×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای کمک به دیگران باید حرمت ها حفظ شود

نماینده مردم آمل درمجلس با بیان اینکه قصد داریم در این شهرستان مجمع معتمدین را راه اندازی کنیم عنوان داشت: برای کمک به دیگران باید حرمت ها حفظ شود و نکند که خدایی ناکرده با آبروی کسی بازی شود.

کرات آملی، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل درمجلس در نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آملبا قدردانی از همت والای خیرین شهرستان برای دستگیری از نیازمندان جامعه گفت: شما عزیزان بزرگان واقعی هستید و خدا را از این بابت شکرگذار هستم که قدمهایی را برای کمک به مردم برمی دارید.

 وی تاکید کرد: درانجام کارهای خیر درکنار شما عزیزان هستیم چرا که اعتقاد داریم دستگیری از نیازمندان به عنوان وعده الهی است که این چراغ توسط شما عزیزان در این شهر برافروخته است.

حاجی پور درپایان اظهارداشت: با این خدمت گسترده دست تک تک شما عزیزان را می بوسم و هم افزایی باعث قدرتمندی خدمت به مردم خواهد شد.

علیرضا شریعت معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه باعث افتخار است که در اولین روزهای کاری درخدمت شما عزیزان هستیم گفت: با این فعالیت گسترده درکنار هم هستیم و اصلا برایم مکان و زمان مهم نیست و وظیفه داریم درخدمت شما خیرین باشیم.

 وی عنوان داشت: کمک و هدایت و حمایت بی منت شما بسیار ارزشمند است و دست شما عزیزان را می بوسم.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به شیوع کرونا و نبود کسب وکار در جامعه اظهارداشت: تقدیر دارم از شما که درشرایط کرونایی دست مردم را گرفتید و من هم فرماندار کرونایی هستم و همه باید برای حفظ سلامت مردم تلاش کنیم.

 شریعت با یادآوری خاطرات شهیدان مدافع سلامت دکتر طهماسبی و فرزانه گفت: دکتر طهماسبی شخصیت ممتازی بود که زود از دست دادیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.