×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط ویژه دوچرخه سواری در هسته مرکزی آمل

شهردار آمل از احداث خط ویژه دوچرخه سواری در هسته مرکزی آمل خبرداد.

کرات آملی؛سید حمید هاشمی گفت: تهیه طرح خط ویژه دوچرخه سواری در هسته مرکزی شهرنهایی شد و بزودی با همراهی و مصوبه  شورای اسلامی شهر اجرایی می شود.

شهردارآمل در جلسه ارائه طرح نهایی  پیاده راه سازی هسته مرکزی و مسیر دوچرخه سواری گفت: در آینده طرح دوچرخه سواری در کل شهر اجرا خواهد شد و در حال حاضر طرح مسیر دوچرخه سواری خیابان شهید بهشتی و بلوار آزادگان به پل معلق و پل دوازده چشمه نهایی شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری ایمن و استاندارد باید یکی از اولویت‌های شهرداری باشد ولی ایجاد این مسیرها در گرو همراهی، عزم مسئولان و مشارکت شهروندان است.

سیدحمید هاشمی با اشاره به اینکه امروزه جوامع توسعه یافته کاملا دریافته‌اند که راه رهایی از آلودگی و گرم شدن دمای کره زمین  و همچنین اتلاف وقت و انرژی گزاف ناشی از ترافیک، استفاده از وسیله نقلیه پاک و بدون آلودگی مثل دوچرخه است، ادامه داد؛ با راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری در شهر نه تنها از آلودگی و دیگر مشکلات شهری کاسته خواهد شد بلکه بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه مشاور طرح، طرح نهایی پیاده رو سازی هسته مرکزی حد فاصل خیابان 17 شهریور تا پل معلق  را ارائه کرد و مقرر است این طرح در کمیته فنی شورا با حضور متخصصین حمل و نقل عمومی و شهری بررسی شود. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.