×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک بسیج جامعه پزشکی  به بیمارستان های آمل

 مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل از کمک های بسیج جامعه پزشکی با همراهی خیرین به بیمارستان های شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،عباس اقوامی آملی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران پاسدار حریم خبر و اطلاع رسانی هستند، گفت: نقش افرینی خبرنگاران در مبارزه با شیوع ویروس کرونا قابل تحسین است و قطعا شیوع ویروس کرونا بدون اطلاع رسانی به جامعه تلفات بیشتری داشتیم .
وی با تاکید اینکه  اطلاع رسانی مهم ترین اصل در پیشگیری است، خاطرنشان کرد: حوزه سلامت فرصت اموزش در این سطوح از جامعه را ندارد چرا که درگیر سلامت و درمان بودند، خبرنگاران با تولید محتوا و دادن هشدارهای لازم و به تصویر کشیدن زحمات مدافعین سلامت فعالیت های موثری داشتند.
مدیر بسیج پزشکی و سلامت شهرستان آمل با بیان اینکه بیش از هزار و 850 بسته معیشتی به بیماران کرونایی توزیع شد، عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در چند مرحله با کمک خیرین و کمک های مردمی، تجهیزات پزشکی و بسته های معیشتی جمع اوری و اهدا شد.
وی ادامه داد: این کمک ها شامل بیش از 8 هزار کیت حفاظت شخصی ، 2 هزار بسته معیشتی، 500 شیلد، بیش از 5 هزار ماسک، هزار عدد گان ، کپسول اکسیژن ساز و همچنین در چندین مرحله توزع غذای گرم و مواد غذایی در بیمارستان ها توزیع شد.
اقوامی از نامنویسی ۴۵۱ نفر در فراخوان مرحله دوم سپاه بیان کرد: درمانگاه سپاه نامنویسی کردند که برای به کار گیری در شرایط نیاز به مدیر شبکه تحویل داده شد.

وی بسیج جامعه پزشکی را پشتیبانی برای جامعه دانست و افزود: در زمان ابتدای شیوع کرونا که کمبود و مشکلاتی در حوزه سلامت و خدمات رسانی داشتیم پای کار بودیم تا این مشکلات را رفع کنیم.
مدیر بسیج پزشکی و سلامت شهرستان آمل تصریح کرد: برای خرید و اجازه خانوادهای کرونایی برای اکسیژن ساز به خرید این دستگاه و دادن آن تنها با ارائه کارت ملی پرداختیم تا هزینه های اضافه به خانوادهای کرونایی تحمیل نشود.
وی بسیج جامعه پزشکی بسیج مستضعفین خواند و خاطرنشان کرد: با کمک های مردمی در حال اماده سازی هزار بسته معیشتی هستیم و از پزشکان انتظار داریم در حوزه محرومیت زدایی همکاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.