×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویش نذر خون در آمل

جمعی از بسیجیان آملی در پی شیوع کرونا در قالب پویش نذرخون با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان آمل به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

کرات آملی،رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل گفت: با تداوم وضعیت بیماری کرونا میزان ذخایر خونی سازمان انتقال خون در سطح مازندران کاهش پیدا کرده، از این رو قشر‌های مختلف مردم به ویژه بسیجیان شهرستان در این پویش مردمی پیش قدم شدند.
عباس اقوامی افزود: خوشبختانه با استقبال بسیارخوبی که از سوی بسیجیان شهرستان آمل از این طرح شده اجرای یکروزه این طرح در روز‌های آینده نیز ادامه دار شد.
او با بیان اینکه طرح نذر خون سال‌های قبل هم در ایام محرم اجرا می‌شد، اما امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا این طرح از حساسیت بیشتری برخوردار است، افزود: امسال طرح نذر خون را با هدف اهدای پلاسما بهبود یافتگان از بیماری کرونا و اهدای خون درحال اجرا است. 

رییس بسیج جامعه پزشکی شهرستان آمل با بیان اینکه پویش نذر اهدای خون با شعار «یاد و نام شهدای مدافع سلامت کشور» در ماه‌های محرم و صفر در مرکز اهدای خون ادامه خواهد داشت، گفت: این پویش بهانه‌ای است تا عاشقان مکتب امام حسین (ع) با اهدای خون خود نجات بخش جان بیماران نیازمند به فرآورده‌های خونی باشند.

اقوامی یادآورشد، خوشبختانه با همکاری خوب پایگاه انتقال خون آمل، روند اهدای خون در مرکز انتقال خون شهرستان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود و مردم با خیالت راحت می‌توانند با حضور در این مرکز اقدام به اهدای خون خود کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.