×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش دشت‌سر شهرستان آمل همزمان با دومین روز از هفته دولت

هفت پروژه عمرانی امروز دوشنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در بخش دشت‌سر شهرستان آمل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،یکی از این پروژه‌ها جاده روستاهای تمسک عطایان ، وسطی کلا و باغبان کلا به طول ٢ هزار و ٥٠٠ متر با اعتباری به مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود.

آسفالت و زیرسازی ۲ منطقه در شهر بابکان با هزینه پنج و نیم میلیارد ریال هم از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری بود که حدود یک هزار و ٤٠٠ خانوار از آن بهره مند شدند.

فرماندار آمل در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: اجرای طرح هادی اولویت دولت برای ارتقای سطح کیفی و امنیت دسترسی روستاییان است که در سال های اخیر خوشبختانه در شهرستان آمل به واسطه تعداد زیاد روستاهای ییلاقی و جلگه ای از پیشرفت خوبی برخودار بود. 

جعفر رسولی اجرای بموقع طرح های هادی را یکی از عوامل موثر در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر عنوان کرد و افزود : دولت اهتمام ویژه ای برای اجرای طرح هادی در شهرستان آمل داد.
رییس بنیاد مسکن شهرستان آمل نیز با بیان اینکه طرح هادی در هر روستای بالای ٢٠ خانوار اجرا می شود ، گفت : در شهرستان آمل ٣١٢ روستا مشمول این طرح هستند که تاکنون در ١٧٤ روستا طرح اجرا شده است.

همچنین امروز آسفالت روستای قلعه‌کش با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیون ریال و روستای نظام آباد به مبلغ ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.