×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلمپ۳قلیان سرای متخلف  در شهرستان آمل

۳قلیان سرای فعال در شهرستان آمل به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمپ شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کووید۱۹ گفت: این واحد‌های صنفی متخلف در بازدید شبانه گروه بهداشتی این شبکه با حکم دادستانی و حضور عوامل پلیس اماکن نیروی انتظامی شهرستان آمل شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
دکتر فرامرز اکبری تاکید کرد: شهروندان باید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا و وضعیت قرمز این بیماری در شهرستان آمل، برای حفظ سلامت خود و بستگان و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ از حضور فرزندان خود در اماکن عمومی به ویژه قلیان سرا‌ها ممانعت بعمل آورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل افزود: این شهرستان از نیمه دوم تیر امسال به دلیل رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی از حالت نارنجی خارج به وضعیت قرمز تبدیل شده و طرح تشدید کنترل واحد‌های صنفی این شهرستان بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان آمل در دستور کار شبکه و اداره صنعت، معدن و تجارت و نهاد‌های قضایی قرار گرفت.
دکتر فرامرز اکبری تصریح کرد: بازرسان و ناظران این نهاد از برخی واحد‌های صنفی از جمله رستورانها، نانواییها، دفاتر پیشخوان، جایگاه‌های سوخت و واحد‌های صنفی روزانه برای رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.