×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یکه تازی کرونا عامل تعطیلی یک هفته ای بازار آمل

در پی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا ،طی تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ،بازار آمل به مدت یک هفته تعطیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی سید جعفر رسولی در جلسه ستاد کرونا اظهار داشت : با توجه به شیوع و گسترش دوباره بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان آمل ، همه مردم و شهروندان آملی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی فردی و اجتماعی از قبیل ضد عفونی کردن محیط کار و زندگی ـ عدم شرکت در اجتماعات و مکانهای شلوغ ـ عدم حضور در مجالس عروسی ـ ختم و … و استفاده از ماسک و شستن دست ها اقدام نمایند .

معاون استاندار افزود : همه شهروندان نسبت به رعایت مسائل و موازین و پروتکل های بهداشتی اقدام نمودند ، ضمنا مدت زمان محدودیت در زمینه عدم فعالیت موارد فوق به مدت یک هفته بوده که باتوجه به اعلام وضعیت بحرانی از سوی ستاد کرونای استان در شهرستان آمل محدودیت های اعلام شده به مدت یک هفته دیگر تمدید گردید که الان در آن قرار داریم .

وی گفت : شهرداری با همکاری آتش نشانی و روابط عمومی فرمانداری و هلال احمر نسبت به اطلاع رسانی شهروندان در سطح شهر اقدام نمودند .  

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در ادامه اظهار داشت : باتوجه به اقداماتی که از سوی ستاد کرونای شهرستان در رابطه با پیشگیری و مبارزه با کرونا انجام گردید امیدوارم تا با تعطیلی یک هفته ای زنجیره گسترش بیماری قطع و شهرستان به حالت عادی خود بر گردد .

در ادامه مرتضوی امام جمعه آمل گفت : باتوجه به شیوع و گسترش دوباره بیماری کرونا در شهرستان آمل که این شهرستان را به حالت فوق العاده تبدیل نمود و تمام بیمارستانهای شهر ظرفیت پذیرش آنها تکمیل شده و بسیاری از پزشکان ـ پرستاران و کادر درمانی نیز دچار بیماری شدند همه باید باردیگر همانند موج اول بیماری در اسفند و فروردین همکاری همه جانبه داشته باشند و کلیه بازار به جز واحدهای کسبی ضروری که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک فعالیت می نمایند ، همه واحدهای کسبی غیر ضروری را به مدت یک هفته تعطیل نمایند .

امام جمعه آمل افزود : با کمک اتحادیه ها به کسبه ها و بازاریان اطلاع رسانی شود تا قبل از رسیدن به مرحله فوق حاد نسبت به فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و … اقدامات خوبی از سوی بازاریان انجام گردد تا شاهد عدم حضور و کاهش بیماران در سطح شهرستان آمل باشیم .

سپس سعید کرمی رئیس اتاق اصناف بیان داشت: پیشنهاد روسای اتحادیه های صنفی و کسبه بازار این است که برای کمک به کادر درمان و جهت قطع زنجیره ویروس کرونا از فردا سه شنبه بازار آمل به مدت یک هفته به صورت داوطلبانه تعطیل شود.

وی افزود: در طی این مدت واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج عمومی و واحدهای فروش مواد غذایی ضروری از جمله نانوایی ها،قصابی ها، سوپرمارکتها، فروشگاههای بزرگ مواد غذایی، میوه فروشی ها ،داروخانه ها و بانکها همانند قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان فعال  خواهد بود.

سعید کرمی ادامه داد: از کلیه واحدهای صنفی ، بازاریان و کسبه ها می خواهیم با توجه به شرایط فوق العاده و بحرانی شهرستان آمل در رابطه با بیماری کووید ۱۹ ، جهت حفظ سلامت مردم شهر، نهایت همکاری را جهت تعطیلی واحدهای کسبی غیر ضروری و  بازار ، با اتاق اصناف داشته باشند تا بتوان زنجیره گسترش بیماری کرونا را قطع نمود.

وی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه اصناف و بازاریان باتوجه به شرایط سخت اقتصادی از شهروندان آملی خواست جهت  کاهش ابتلا به این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،از رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح بازار  خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.