×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استارت محکم جهت جبران خسارت ناشی از کرونا در ورزش آمل

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل از استارت محکم جهت جبران خسارت ناشی از کرونا در ورزش شهرستان خبرداد.

اسماعیل پهلوان در گفت و گو با خبرنگار سفیرهراز با اشاره به اینکه کرونا بسیاری از مشاغل ورزشی را دچار مشکل کرده است، عنوان کرد: تعطیلات ۳ ماهه اماکن و فعالیت های ورزشی باعث کم شدن شادابی و نشاط را در جامعه شد، بعد از برداشتن برخی از محدودیت ها، با رعایت موارد بهداشتی استارت خوبی برای جبران خسارت ناشی از ویروس کرونا و در جهت نیل به این اهداف برنامه ریزی خواهیم داشت.
وی با بیان شروع فعالیت باشگاهها با موازین بهداشتی، عنوان کرد: به همین خاطر در قالب چند کارگروه امور قابل پیگیری را تقسیم و به جد پیگیر برنامه ها و عملیات اجرایی مربوطه هستیم.
رئیس اداره ورزش ادامه داد: در ایام کرونا ۴ ماموریت محوری برای اداره ورزش و جوانان ابلاغ شد و خوشبختانه انتظاراتی که از این شهرستان در سطح استان وجود داشت که بخوبی انجام شد و مورد تقدیر اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

وی در حوزه ورزش در منزل عملکرد بسیار خوبی برای شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: شروع این کار با شروع ویروس کرونا و قرنطینه از آمل بود، ضمن انکه در رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه با یک برنامه ریزی مناسب و مشارکت و همدلی در شهرستان همچون گذشته جوانان و جامعه ورزش خوش درخشیده و اتفاق خوبی رقم خورد.
پهلوان تصریح کرد: در تهیه و تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک، تهیه و توزیع سبد غذایی و نیز پخت و توزیع غذای گرم حضوری موثر داشتند که باید از همه عزیزانی که به انحاء مختلف همت و مشارکت نموده تا این اتفاق مهم انجام شود تشکر کرد.
وی با تاکید خسارت بیش از 200 باشگاه ورزشی از کرونا، بیان کرد:تعطیلی باشگاهها و اماکن ورزشی، نظارت بر تعطیلی باشگاهها و تلاش در جهت جبران خسارت وارده بر باشگاهها، تهیه آمار و لیست برداری و همچنین بازگشایی مجدد برخی اماکن و رشته های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، ضد عفونی کردن و … از امور مهمی بوده که هم در دوره کرونا با تمام تلاش پیگیری و اقدام شد و هم در ایام پسا کرونا با تشکیل تیم بازرسی و برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی سعی کردیم با اصل حفظ سلامتی ورزشکاران فضا ها و امکانات ورزشی آماده خدمت رسانی مطلوب به استفاده کنندگان باشند.
دبیر شورای ورزشی شهرستان خاطرنشان کرد:از برنامه های محوری اداره ورزش و جوانان آمل افزایش سطح کیفی ورزش محلات و روستاها و توسعه و گسترش ورزش همگانی و روستایی بوده و در این راستا برنامه ها تدوین و به مرحله اجرا در آمده است.
وی درخصوص فعالیت هیئت های ورزشی گفت:: ارزیابی عملکرد هیاتها در سال گذشته در مراحل نهایی بوده و بزودی نتایج ارزیابی اعلام می گردد./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.