×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند آملی طی رزمایش کمک مومنانه سپاه آمل

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل از آماده‌سازی و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های آسیب دیده کرونا و نیازمند این شهرستان با کمک خیران و اقشار بسیج تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه سپاه خبر داد.

مهدی فلاح جانشین سپاه ناحیه آمل در نشست خبری که در سالن شهدای جنگل سپاه آمل برگزار شد از برگزاری رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج آمل خبر دادوگفت :بعداز سخنرانی مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در خصوص کمک مومنانه سپاه آمل هم با تشکیل جلساتی تصمیم به انجام چنین رزمایشی را درسطح شهرستان رادردستورکارش قرارداد .

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در سه مرحله انجام خواهدشد ادامه داد: مرحله اول رزمایش شب اول ماه مبارک رمضان با توزیع سه هزار و ۳۰۰ بسته حمایتی انجام می شود.

وی اشاره کرد : مرحله دوم رزمایش نیمه ماه مبارک رمضان و مصادف با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) می باشد .

وی عنوان داشت : مرحله سوم رزمایش هم شب عید فطر برگزار می شود که در این دو مرحله نیز ۳۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می گرددواین کمکها هم بعداز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

وی با اشاره به اینکه از شروع کرونا به همت مجمع خیران بسیج سازندگی و  پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در تولیدات محلول، ماسک و گان درمانی ورود یافتند افزود: این نهاد در راه اندازی ضدعفونی خودرو و دستکش حضور یافته به گونه ای که هیچ شهری به اندازه آمل در استان جهت تولیدات تجهیزات بهداشتی و درمانی اقدام نکرده است.

فلاح با اعلام اینکه در مرحله نخست اقدامات جهت مقابله با کرونا بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون تومان در این شهرستان هزینه شد گفت: در این عرصه حتی درخواست کمک از سوی شهرهای همجوار برای تولید محلول و ماسک را داشتیم که مساعدت لازم انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه آمل ورود سپاه شهرستان را در دو محور عدالت در خدمات و کمک رسانی به کارگران فصلی، ساختمانی و رانندگان در اجرای رزمایش مومنانه اعلام کرد و گفت: این کمک ها در مرحله اول شب جمعه همزمان با اول ماه مبارک رمضان توزیع که شامل خانواده های آسیب دیده بیماری کرونا نیز می شود.

وی همچنین از بخشش تعدادی از مغازه های سپاه ناحیه آمل بابت پرداخت اجاره در ماه اسفند وفروردین خبرداد و گفت : به علت شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه تصمیم و قرنطینه خانگی این امر صدمات اقتصادی به کسبه ها و بازاریان وارد کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل افزود: سپاه آمل با درک شرایط اقتصادی موجود برای مستاجران دوماه از اجاره بهاء را بخشیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.