×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش صد درصدی بودجه شهرداری در سال جدید

رییس شورای اسلامی شهر آمل از افزایش صد درصدی بودجه شهرداری در سال جدید برای پیشبرد پروژه های شهری وامورات جاری خبرداد.

خسرو ابراهیم زاده درجلسه بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری با بیان اینکه بررسی بودجه سالیانه شهرداری آمل در سرفصل های مختلف، یکی از وظایف شورای اسلامی شهر می باشد گفت : بودجه 300 میلیارد تومانی سال 99 شهرداری آمل در اسفندماه سال گذشته تقدیم شورا شد که متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بررسی کنیم و امروز از شهردار دعوت کردیم تا از بودجه افزایشی 100 درصدی شهرداری نسبت به بودجه سال 98 که 150 میلیارد تومان بوده دفاع کنند و این جای خوشحالی است که با توجه به شرایط درآمدی و افزایش 5 درصدی درآمد سال 98 و شرایط کرونایی موجود که برخی از مشاغل تعطیل شده است بودجه سال آینده صد درصد افزایش یافته است .

رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه پرداخت حقوق و مزایا که جزیی از هزینه های جاری است اولویت هر مجموعه ای می باشد تصریح کرد : افتخار داریم که نزدیک به 7 سالی که در شورای شهر به عنوان خادم مردم حضور داریم چه در شورای دوره چهارم و چه در دوره پنجم اگر اختلاف نظر وجود داشت، همه برای پرسنل عزیز و مجموعه شهرداری نگاه مثبت داشتیم چون اعتقاد داشتیم این خانواده و زنجیره زحمات زیادی می کشند و انتظار داریم حمایت شوند .

ابراهیم زاده با بیان اینکه تمام تلاش مان را خواهیم نمود تا بلوار ولایت جنوبی به اتمام برسد ادامه داد : باید برای این پروژه بودجه کافی در نظر گرفت و برخی از پروژه هایی که در حال حاضر ضرورتی ندارند کنار گذاشته شوند .

رییس شورای اسلامی شهر آمل خاطرنشان کرد : احداث ساختمان جدید شهرداری، پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر، اتمام بلوار ولایت جنوبی، ساماندهی و بسترسازی رودخانه خروشان، کبیر و ماندگار هراز خواسته به حق شهروندان است، همچنین انتظار داریم بحث روکش آسفالت بهتر و با شرایط ویژه تری در سال جاری دیده شود و از پراکندگی پروژه های عمرانی نیز پرهیز گردد .

وی بیان داشت : مردم آمل از اولین دوره شورا تا به امروز همه ساله و هر دوره شاهد اجرای پروژه های بزرگ در این شهر بوده اند و انتظار داریم امسال بر اساس بودجه ای که بستید، بودجه را معقول و عقلانی ببینید .

 اعلام پروژه های مهم سال 99 شهرداری آمل

سید حمید هاشمی شهردار آمل نیز دراین جلسه با اشاره به اینکه در طی حضور 4 ماهه بنده در شهرداری آمل با وضعیت های مختلفی مانند شهادت سردار سلیمانی، انتخابات و سپس کرونا مواجه بوده ایم، گفت: پیش از آذر نود و هشت، 60هزار مترمربع آسفالت در آمل صورت گرفته بود که در مدت دو ماه حضور بنده تنها 60 هزار مترمربع انجام شد و عزم همکاران من در شهرداری بر مبنای کار کردن و عملکرد است و این آمار نشان می دهد که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی افزود: در زمان حضورم در آمل، 30 میلیارد تومان حقوق و معوقات کارکنان شهرداری پرداخت شد؛  حتی در زمان حضورم، از آبان ماه بسیار از مطالبات کارکنان پرداخت نشده بود که امروز تمامی پرداخت ها به روز شده و حتی در فروردین ماه که درآمدی در شهرداری نداشتیم مشکلی برای پرداخت حقوق وجود ندارد.

شهردار آمل در دفاع از بودجه سال 99 نیز با بیان اینکه بودجه سال جدید شهرداری با اشاره به اینکه بودجه شهرداری آمل برای سال جدید با افزایش صد درصدی ارایه شده است و 300 میلیارد تومان برنامه ریزی شده است، گفت: بودجه سال گذشته شهرداری آمل با اعتبار 190 میلیارد تومان محقق شده است و در این زمینه نیز با حمایت های نیروهای شهرداری و شورای شهر امیدواریم این بودجه نیز محقق شود.

هاشمی افزود: پروژه های مهم شهرداری آمل برای سال جدید، پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر، ساختمان اداری شهرداری، مجتمع فرهنگی و بزرگترین فرهنگسرای منطقه در محل فعلی شهرداری، ساماندهی بستر رودخانه هراز در نظر گرفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.