×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده انتظامی شهرستان از پلمب ۸  واحد‌ صنفی متخلف در آمل خبرداد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان آمل به اجرا در آمد.
سرهنگ نعمت الله آزادی افزود : در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از همه واحد‌های خدماتی و عرضه دارو‌های گیاهی این شهرستان بازدید کردند.
او از پلمب ۵ سفره خانه و ۳ عطاری به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
/علی منصوری

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل همچنین گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در نقاط مختلف شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند ۴ نفره سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی گفت:ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را که پس از سرقت خودرو، قطعات آن را به صورت اوراقی به فروش می‌رساندند، دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی قطعات سرقتی خودرو از مخفیگاه این سارقان، خبر داد و افزود: متهمان در بازجوئی‌ها تاکنون به ۳ فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند. /علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.