×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیشنهاد عضو انجمن مدیران رسانه ایران؛هزینه کرد پاداش پایان سال مدیران ملی در راه کرونا

عضو انجمن مدیران رسانه ایران:بودجه هدایا و پاداش پایان سال مدیران ملی؛ در راه کرونا هزینه شود.

عبدالرضا عزیزکمالی، عضو اصلی انجمن مدیران رسانه ایران در گفتگویی افزود: کشور ما به دلیل وقوع بیماری کرونا در وضعیت نامناسبی قرار دارد که باید با پیشگیری درست؛ زمینه مهار آن را فراهم نماییم.

وی ادامه داد: پیشگیری و درمان کرونا ؛ هزینه های بالایی دارد که متاسفانه از نظر زیرساخت ها در وضعیت مناسبی قرار نداریم که ضرورت دارد آن را گسترش دهیم.

صاحب امتیاز و مدیرمسئول هفته نامه آوای کمال و پایگاه خبری کمال آنلاین ادامه داد: هرچه این بیماری بیشتر در کشور بماند؛ خسارات و تلفات جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

عزیزکمالی خاطرنشان کرد: در کنار اهمیت تامین سلامتی مردم؛ اقتصاد ایران در وضعیت خطرناکی قرار گرفته و بسیاری از مشاغل به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری؛ کار خود را تعطیل نموه اند و باید کاری کنیم شرایط زودتر عادی شود و اقتصاد ایران فعال گردد.

عضو اصلی انجمن مدیران رسانه ایران گفت: مردم ما از مدیران خود انتظار بیشتری داشتند تا مدیریت درست تری صورت می گرفت تا خسارات کمتری وارد شود که پیشنهاد می دهم بودجه هدایا و پاداش پایان سال مدیران ملی، اعضای هیئت مدیره سازمان های دولتی، نمایندگان مجلس و استانداران و دیگر مدیران ارشد صرف پیشگیری و درمان کرونا شود.

وی ادامه داد: امید است از همه فرصت ها و ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن و آنگونه که شایسته است استفاده کنیم تا کرونا را شکست دهیم که این مهم با همت، وحدت و یاری مردم و مسئولان دور از انتظار نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.