×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فرماندار ویژه شهرستان آمل خبرداد؛تمهیدات لازم برای تجهیز امکانات مورد نیازبیمارستان امام خمینی (ره) آمل

فرماندارویژه شهرستان آمل با اشاره به افزایش نگرانیها در خصوص کمبود تجهیزات بیمارستان امام خمینی (ره) آمل برای مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت:خوشبختانه در حال حاضر تمامی مشکلات و کمبودهای این بیمارستان بر طرف شده است.

سیدجعفر رسولی فرماندار ویژه شهرستان آمل در نشست با خبرنگاران گفت: پس از اعلام وزارت بهداشت و درمان مبنی بر انتخاب بیمارستان امام خمینی آمل به عنوان مرکز مستقل بیماران کرونا در این شهرستان، تمهیدات لازم با پیگیری‌های مختلف برای تجهیز امکانات مورد نیاز انجام شد.

سیدجعفر رسولی افزود: هرچند در روزهای اولیه مقاومت‌های زیادی از سوی شهروندان، کادر درمانی وبیمارستان امام خمینی که از کمبود امکانات این بیمارستان آگاهی داشتیم، به حق هم بوده وجود داشت، اما با توجه به اینکه با شرایط پیش آمده ناگزیر به قبول به شرط تجهیز امکانات مورد نیاز برای پذیرش بیمارستان کردیم.

فرماندار آمل همچنین به حمایت خیرین و مردم آمل در تقویت تجهیزات پزشکی بیمارستان امام اشاره کرد و افزود : با کمک خیرین ۲ دستگاه احیای تنفسی ، ماسک، لباس جراحی، دستکش و پکیج مورد نیاز مراقبت شخصی پرستاران و هم چنین تجهیز اتاق ها انجام شد.

وی ادامه داد : ظرفیت بیمارستان امام به دلیل پذیرش از شهرهای اطراف در حال پر شدن است و در حال حاضر پذیرش بیمارن مشکوک به کرونا در بیمارستان های امام رضا (ع) و امام علی (ع) در اتاق های خاص انجام می شود.

فرماندارآمل همچنین به استقرار تیم تب سنجی از مسافران به ورودی شهرستان درجاده هراز خبر داد و گفت: هم اکنون اکیپ ویژه با همراهی هلال احمر، شبکه بهداشت ودرمان وپلیس راه در منظریه پلور در ورودی شهرستان مستقر هست واز مسافران غیربومی به شهرستان تب سنجی ودرصورت بالا بودن تب، بلااستثنا به سمت مبدا برگشت داده می‌شود.

فرماندار آمل درعین حال از تعطیلی برخی مشاغل ازجمله بازارهای روزانه و شب بازارها، برای صاحبان این گونه مشاغل ابراز نگرانی و ناراحتی کرد و گفت: واقعاً در شرایط حساس کنونی که امر پیشگیری بسیارحائز اهمیت هست، چاره‌ای جز این نداریم واز همه این فعالان ودیگر مردم نیز درخواست داریم که تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا همکاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.