×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت‌رسانی به مردم، نوعی مجاهدت در راه خداست

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در دیدار با خانواده شهید محمد کیانی، گفت:خدمت‌رسانی به مردم، نوعی مجاهدت در راه خداست، که توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.  

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در دیدار با خانواده شهید محمد کیانی خدمت به خانواده شهدا را مایه افتخار نیروی انتظامی دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا یک وظیفه است، چون عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که از تمام هستی خود گذشته و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.
او  افزود: خدمت‌رسانی به مردم، نوعی مجاهدت در راه خداست، که توفیقی نیست که نصیب هر کسی شود.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تجلیل از نقش خانواده‌های شهدا گفت: سرکشی و خدمت به خانواده معظم شهداء نوعی انجام وظیفه و یک توفیق الهی است و مردم و مسئولان همواره قدردان مجاهدت شهداء و ایثارگران و خانواده‌های آنان هستند.
سرهنگ آزادی افزود: شهیدان سال‌ها در مقابله با توطئه شوم استکبار نقشه‌های آنان را خنثی کرده و چهره پلید دشمنان قسم خورده اسلام را نمایان ساختند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در مناطق حاشیه ای این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۳ پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کرد.

وی همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضایی روانه زندان شد و موضوع در دست بررسی است./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.