×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرا سرود دانش آموزان آملی برای حماسه ششم بهمن

سرود هزار نفری دانش آموزان آملی با موضوع حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و به یاد ۴۱ شهید این حماسه مردمی در مراسمی با حضور مسئولان و مردم اجرا شد.

این برنامه از برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته ششم بهمن شهرستان آمل بود که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل و اداره آموزش وپرورش و دو مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه زندگی و دخترانه فروغ دانش در میدان شهدای ششم بهمن و در کنار پل پنجم این شهر برگزار شد.

علی خانزاد مسئول اجرای این سرود حماسی اظهار داشت: حدود هزار دانش آموز و دو مدرسه مقطع ابتدایی پسرانه زندگی و دخترانه فروغ دانش به یاد حماسه تاریخی ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل و به یاد ۴۱ شهید این حماسه مردمی گردهم آمدند تا با تقدیم سرود به این عزیزان با آنان تجدید پیمان کنند و اعلام نمایند که راه این سرافرازان را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه کارها و برنامه‌های فرهنگی همچون این سرود هزار نفری می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار در جامعه مؤثر باشد، اظهار داشت: امروز با زبان هنر می‌توانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و همچنین از آن به عنوان ابزاری برای تقابل با جنگ نرم دشمن استفاده کنیم.

خانزاد اضافه کرد: امیدواریم با این گونه فرهنگ سازی ها بتوانیم در کنار آشنایی جامعه با اهداف ستاد گرامیداشت هفته ششم بهمن شهرستان آمل در باشکوه برگزار کردن این برنامه بزرگ فرهنگی و معنوی بیش از پیش موفق باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.