×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار آمل خبرداد؛افزایش سرانه ورزشی شهر

شهردارآمل در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بدنبال افزایش سرانه ورزشی در آمل هستیم و اعلام   می کنم که در خدمت ورزش آمل و استان مازندران هستیم.

سیدحمید هاشمی به مناسبت هفته خبری ورزش همگانی در این دیدار گفت : بنده آمل را یک کلانشهر می بینیم و معتقدم این شهر در ورزش هایی مانند والیبال، کشتی فرنگی و برخی دیگر از ورزش ها ظرفیت بالایی دارد.

شهردار آمل ضمن اشاره به برخی از برنامه های شهرداری و شورای شهر آمل درباره توسعه ورزش های همگانی گفت : خوشحالیم که بدنه شورای شهر آمل ورزشی است و همه این عزیزان نگاه ویژه ای به ورزش و همگانی کردن ورزش دارند. طرح هایی مانند ورزش هفته ای را در پارک ها پیگیری می کنیم. 

حبیب حسین زادگان در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در جامعه گفت : شهروند خوب در توسعه شهری تاثیر گذار است و شهر آمل می تواند شهر خوب در ورزش همگانی استان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در جهت توسعه ورزش همگانی استفاده کرد اظهار داشت؛ ورزش محلات، پایگاه های سلامت محور و ورزش عموم مردم جامعه مورد توجه دستگاه ورزش خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.