×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشوربا حضور کوچین از آبان‌ماه آغاز می‌شود.

با بازدید نماینده فدراسیون بسکتبال از سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، حضور تیم کوچین آمل در لیگ برتر بسکتبال قطعی شد و این برای نخستین بار در شهرستان آمل است که در این سطح از رقابت‌های باشگاهی حضور پیدا می‌کند.

امروز علی‌پور مسئول امور استان‌های فدراسیون بسکتبال در آمل حضور یافت و از سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل بازدید کرد تا با این حساب حضور تیم بسکتبال کوچین آمل در فصل جاری سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور قطعی شود. تیم کوچین آمل متعلق به برادران سلیمانی، مالکان شرکت لبنی کاله است.

تیم کوچین چند سالی در لیگ دسته اول تیم‌داری کرد که در سال‌های گذشته نیز بارها موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر شده بود اما اندیشه‌های مالکان این تیم خصوصی عدم تیم‌داری در لیگ برتر بسکتبال بود اما امسال برخلاف سال‌های گذشته مالکان این تیم عزم خود را برای تیم‌داری در لیگ برتر بسکتبال جزم کردند تا دوباره تب و تاب بسکتبال به مازندران برگردد.

تیم‌کوچین آمل در سال‌های گذشته یکی از تیم‌های خوب در بازیکن سازی در رده‌های پایه بود و بازیکنان زیادی را به رده‌های مختلف تیم ملی معرفی کرد اما حالا باید دید که مالکان این تیم خصوصی با چه اندیشه‌ای وارد لیگ برتر بسکتبال می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.