×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آسفالت بازارشب شهرداری آمل

سرپرست شهرداری آمل گفت: با انجام ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت از محوطه شب بازار آمل رفت و آمد شهروندان به این بازار تسهیل شد.

محمد مقدس شهردار آمل گفت: جهت رفاه حال شهروندان و به سازی و همسان سازی ورودی و خروجی شب بازار شهرداری آمل، محوطه این بازار آسفالت شد.

وی افزود با توجه به تاکیدات اعضای محترم شورای اسلامی شهر در خدمات رسانی مناسب به شهروندان فهیم آملی،علاوه بر آسفالت این مسیر ها،در فاز دوم برنامه ریزی هایی جهت زیبا سازی محیط این شب بازار صورت گرفته است.

مقدس در پایان افزود: ایجاد چنین بازار هایی علاوه بر تمرکز گرایی کسبه ی آن، زمینه ی اشتغال زایی و کار آفرینی و حمایت از کالاهای تولید داخل را فراهم می نماید.

در ادامه مهدی فر مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با بیان این که در ایجاد این شب بازار و ساماندهی دستفروشان همه ی دستگاه ها خصوصا اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ، حمایت و کمک ویژه ای داشته اند، از برگزاری برنامه های جانبی جهت شناسایی بیشتر و همچنین حضور شهروندان خبر داد و اشاره داشت که تمام تلاش ما رونق و حمایت از کسب و کار کوچک شهری و خدمات رسانی مناسب به کسبه و شهروندان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.