×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اصلی ترین جهاد امروز ملت ایران جهاد امید آفرینی می باشد

معاونت سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلی ترین جهاد را جهاد امید آفرینی خواند و تاکید کرد:با دروغ نمایی، دوقطبی سازی نامیدی ایجاد می کنند تا جامعه  را به نظام جمهوری اسلامی نا امید کنند.

سردار جوانی در همایش بزرگ یاران ولایت که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی در مسجد امام رضا ع آمل برگزار شد، با اشاره به نقش چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها اانقلابی است که چهار دهه پر افتخار را پشت سر گذاشت، بدون اینکه به آرمانهایش خیانت شود پشت سر گذاشت، بدون اینکه به آرمانهایش خیانت شود.

وی ادامه داد: در سرنوشت انقلاب های توحیدی در گذشته و غیر توحیدی در دوران معاصر مانند انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب روسیه، چین و دیگر انقلبا ها را بررسی کنیم، این جمله مقام معظم رهبری را بهتر درک خواهیم کرد که فرمودند؛ تنها انقلابی در طول تاریخ هستیم که چهل سال را پشت سر گذاشتیم، بدون اینکه به اهدافش خیانت شود.

وی با بیان اینکه تنها اندیشه ای که هزاره سوم را می سازد، اسلام ناب است، تاکید کرد:این انقلاب مقاومتی دارد که نظام سلطه را به وحشت انداخته است؛ چرا که می دانند انقلاب اسلامی، ابعاد جهانی پیدا کرده و روزی در تمام دنیا پرچمش به احتراز درخواهد آمد.

 معاونت سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز از حیث رویارویی با نظام سلطه در بالاترین سطح قرار داریم، با نظام استکبار نه تنها در یک صحنه ، بلکه در همه حوزه ها در جنگ هستیم .

وی به بیانیه گام دوم رهبری اشاره کرد و گفت: باید بیانیه را به خوبی درک کنیم و به لحاظ موقعیت اجتماعی در پیاده  سازی آن نقش آفرینی کنیم.

جوانی فشار دشمن بر کشورمان را در سه حوزه خواند و تصریح کرد: حوزه اقتصادی، که با تحریم ها و به صفر رساندن فروش نفتی گمان می کردند که می توانند، شکافی میان مردم و مسئولین ایجاد کنند و به گفته خودشان این فشار حداکثری در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی افزود:فشار عملیات روانی، که به برم زدن آرامش و امنیت ایران منجر شود، که به برکت مجاهدت ها و تلاش های نیروهای نظامی در مرزها و برون مرزی میسر نشده است.

معاونت سیاسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، نشانه های موفقیت را در دیده ایم و در جنگ عملیاتی شاهد ثبات امنیتی هستیم، تصریح کرد:بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و ابزار رسانه ای به جنگ نرم پرداخته است و تمام کشور را مورد هجوم قرار داده تا در جنگ فرهنگی، تاامیدی و مایوس کردن را تزریق کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.