×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال از قهرمان آملی دوومیدانی کارگری جهان

نشان آور آملی رقابت های دو و میدانی کارگران جهان با استقبال پر شور مردم آمل به زادگاهش بازگشت.

ورزشکار کارگر آملی پس از کسب دو نشان طلا و برنز مسابقه های دوومیدانی کارگران جهان در کشور اسپانیا، با استقبال مردم ورزش دوست شهرستان آمل به زادگاهش بازگشت.

 محمد یزدانی در جریان مسابقات بخش تیمی دو ومیدانی صاحب گردن آویز طلا شد و در رشته دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به نشان برنز این مسابقات دست یافت.

این ورزشکار افتخارآفرین آملی عصردوشنبه با استقبال مسئولان ورزشی و شهروندان این شهر در حدفاصل میدان علویان در ورودی این شهر تا خانه پدری اش در بلوار شیخ فضل الله نوری استقبال شد.

دارنده دونشان طلا وبرنز رشته دو ومیدانی مسابقات کارگری جهان درگفت وگو با خبرنگار ما گفت، که مسابقات این دوره به نسبت دوره های گذشته در سطح کیفی بالایی برگزار شد و کاروان اعزامی ایران نیز بهترین عملکرد خود را در چند دوره گذشته این رقابتها کسب کرد.

محمدیزدانی افزود: ارتقاء سه برابری کاروان اعزامی ایران در کسب مدال آور با تصاحب 138 مدال طلا، نقره وبرنز و ارتقاء شش پله و صعود به رتبه سوم جهان در ورزش کارگری در میان بیش از 42 کشور دنیایک افتخار وارزش بالایی محسوب می شود.

وی ابرازامیدواری کرد: در با حفظ شرایط موجود، بتواند در دوره های بعدی این مسابقات که در کشور یونان برگزار می شود، حضور داشته باشد و افتخارآفرینی های خود برای تیم ملی ایران ادامه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.